|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Jag undrar om de nån som ha bytt sin kondesorfläkt kan skriva lite hur man går till väga.. måste man riva isär hela fronten? å sen undra ja om de gå å rädda en kondesorfläkt som snurra dåligt? eller äre bara å leta efter en annan som gäller? Tacksam för svar. | |
|
Jag har ju ingen aning om vilken sorts bil du har , men på min E32a var det bara att ta ner stötfångaren och plocka ur njurarna och vips så var det klart... Lite pill är det förstås =)) Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
Det är en E39a -96a. Men gå de att lura igång en fläkt som snurra tungt? |
|
| När jag bytte fläkten skruvade jag bort fronten. Är ganska enkelt, men var försiktig när du lägger den på marken sen så att du inte repar den. Den är lite otymplig om man säger så. Om du har dimljus måste du koppla loss dem och rengöringen till lyktorna också om jag inte minns helt fel. | |
| Hej Alvis,jag hade en 535e34 en gång som elfläkten gick jättetungt på den ville inte snurra jag va o spruta på 5 56 flera ggr det är svårt att komma åt jag hade ett tunnt plaströr till så att det blev lättare gör det o sen är det bara att sitta där o snurra fram o tillbaka tills det går lätt kolla även så att säkringen är hel samt när du ändå håller på dra isär elkontakten till elfläkten o spruta lite 5 56 där med dom ärgar gärna hoppas på god tur,Ha en skön sommar Perra | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.