|
|
|
|---|---|
|
Har tittat på en Alpina D10 -02 som har varit inbrott i. Ratt, nav och fälgar saknas men är ersatta med 5-serie original (ej Alpina). Ska jag köpa och hoppas hitta ersättningsdelar? Tacksam för åsikter då det är lätt att sluta tänka när det gälller bilköp! | |
| beror ju på priset | |
| 120000:- 21000mil | |
| den blir nog svår att sälja, men planerar du på att ha bilen länge så varför inte =) | |
| Med lite tur kan man ju hitta begagnade delar. Ska man köpa nya delar blir det ju ganska dyrt. Annars är väl priset helt ok om bilen går bra för övrigt. Jag har haft en hel del problem med min bil. | |
|
Vad har strulat med din då? Det enda som är fel på denna (synligt) är att luckkanten rostar, men det är ju tydligen mer regel än undantag???? |
|
|
Gör en kalkyl: Bilens värde före stöld - priset för delar/montering = Nytt pris. Från det priset ska du dra av en för dig lämplig summa för att du tar dig "besväret" att köpa en icke-komplett bil. Så resonerar jag i a f... BMW-fälgarna som sitter på kan du kanske använda till vinterdäcken? /M ///Magnus |
|
|
Finns den ute på annons? Tycker priset låter helt ok, de är ju iaf inte så vanliga :) Mvh Ubbe |
|
| Bättre sent än aldrig, Nej den finns inte på anonns det är genom en kompis. | |
| köpte du bilen ? | |
|
Nej Jag vill ha en 850. Intresserad av Alpinan? Jag förmedlar, vet ej om priset gäller alla ev köpare men kan höra med honom. |
|
| Den ligger ute nu! Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.