|
|
|
|---|---|
|
Ska eventuellt byta till mig denna och tänkte höra om någon känner till något "mer" om bilen, vart den gått om den har varit smälld osv! Länk Tack på förhand! MVH Alex Hastighetsbegränsningar är bara rekommendationer för fattiga! | |
| Har du kollat upp regnr på Vägverket? 19 ägare, ifall du hade missat det. | |
|
Jo, jag såg det. Är 19 ägare något man bör haka upp sig på? Visst det känns ju sjukt mycket men kanske massa son till far byten? Nuvarande ägare har haft bilen i 3 år och det är väl ett hyfsat tecken? Inte vinterkört den vad han själv påstår, ingen rost och han har inte haft några problem samt att allt funkar utom AC:en. Detta är vad han säger iaf och verkar väldigt ärlig. Har dock inte sett bilen förutom på bild ännu. Tänkte ta med en kompis som har ägt x antal M bilar så han får kolla ordentligt. Har även informerat säljaren om detta och det va inga problem från hans sida. Jag får ok med pengar i mellan och det kanske är skumt men killen behöver en kombi för att han ska bli far inom en väldigt snar framtid och har inte haft några intressenter på bilen och jag har inte heller haft några spekulanter på min bil som jag försöker sälja. Detta kommer, om allt känns bra, bli min första M bil. Den kommer att fungera som entusiastbil då jag får tjänstebil på måndag. Något spec man ska kolla ordentligt efter? MVH Alex Hastighetsbegränsningar är bara rekommendationer för fattiga! |
|
| Kolla Begguiden här på Autopower på e36, står med det mesta där vad man ska kolla upp innan ett köp. Tyckte det bara var lite väl mycket ägare sen den togs in 98. Men bara den är välservad och allt verkar okej så det nog inga problem, jag själv skulle dock inte köpt en med så många ägare. Lycka till! | |
|
dom flesta M3:orna har haft många ägare. så det är inget bekymmer så länge allt annat verkar okey. många skaffar m-bilar och inser sen att dom inte hade råd att äga bilen, därav många ägarbyten. |
|
| Om man inte har råd och äga den så är det ju stor risk att det blivit slarv med servicen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.