|
|
|
|---|---|
-:BeeMWe:- |
23 000 mil utan s-bok men några kvitton från tyskland. Blanksvart Förutom vanlig 535utrustning finns Svart komfortskinn nackstöd bak M-ratt 17" Borbet(ganska snygga) med däck som är helt slut Ingen AC... Orginal förutom fälgarna. Den ska tydligen vara i mycket fint skick utan bucklor, repor och rost. |
|
Inte för att verka kaxig men är detta inte den femtioelfte 535:an E34 du har inne för värdering?? Det är väl bara att kolla upp några av de äldre trådarna. Jag tror inte andrahandsvärdet har hunnit förändra sig särskilt mycket sedan dess :-). Förlåt, men det är rätt trist att se en motsvarande bil dyka upp varannan dag... Skulle själv gissa på runt 30', inte mer. |
|
-:BeeMWe:- |
Hehe skiljer sig lite på utrustnigen och skick iaf... |
|
Utrustning spelar enligt mig mindre roll på en snart 13 år gammal bil. Kolla värderingarna på tidiare 535or är mitt råd. Skick och milantalet är viktigare än om bilen har/saknar viss utrustning. Betänk att de allra flesta bilar som är 15 år inte är värda mer än 10 000:-, denna kommer sannolikt inte att vara värd så lite, dock belyser det jag menar att utrustning inte spelar så stor roll på en så pass gammal bil. /Simon |
|
|
Vill bara tillägga att jag INTE håller med simon. Utrustningen spelar en väldans stor roll, åtminstone om man vill ha en lättsåld bil. Jag utgår från två bilar i samma skick, den ena med utrustning, den andra mindre. Jag sitter helre i skinn, med ac,alu och farthållare än solid vit bil, med textilstolar. Men det är mitt tycke det. Behnadla din BMW, som du själv vill bli behandlad av den! |
|
|
Tobbz, det jag menar är att utrustning inte har samma betydelse på en så pass gammal bil. Visst är det trevligt med mycket utrustning, jag har relativt mycket utrustning själv och vet att det gör det enklare att sälja den. Det jag vill hävda är att det på en 13 år gammal bil rimligen är viktigare med skicket än hur hög utrustningsnivån är. En del typer av utrustning kan dessutom vara potentiellt dyrt att ha på en gammal bil då de är mer benägna att gå sönder. Jag tänker då på t ex AC, farth, stolsvärme, elhissar etc. /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.