|
|
|
|---|---|
| Håller på att leta bil. finns det inte drag på E 38? har sökt på mekonomen mm och hittar inte i deras tillbehörslista heller. måste ha drag på min bil | |
| En snabb sökning på blocket gav iaf två E38 740 med dragkrok. Kolla om kanske realoem listar. Eller modigast av allt! Ring en BMW-handlare :) | |
|
På min har jag lösttagbart drag iallafall. Det satt där när jag köpte bilen för ett halvår sen och ser ut att vara monterat från fabrik. Sen ska det väl finnas en tjomme på Blocket som åker runt och eftermonterar drag på bilar för några tusingar har jag för mig. |
|
|
det finns orginal och andra part tilverkade till e38 , från ca4500kr Vad vore världen utan BMW?? |
|
| Sitter drag på min som eftermonterades när bilen kom till Sverige. Kan tillägga att en 740iA är ganska skön att dra med... lätt. dock kan bilen ibland vilja växla ner till 4:an lite väl snabbt i min smak. | |
|
Jag har både original demonterbart drag och takräcke, väldigt bra tillbehör till E38an som är perfekt som dragbil/laståsna :) |
|
|
Jag har själv eftermonterat ett BOSAL avtagbart på min i efterhand. Busenkel operation som tog runt fyra timmar att fixa. Zigge |
|
|
En kille i stan har satt krok på sin porsche 911 så allt går ;) //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.