|
|
|
|---|---|
|
Skall köpa en ny M3 och köra lite mera aktivt med. -> Länk Mats | |
|
Det där är ingen Competition bil. Har för mig att de endast tillverkades 2004/2005. Ser inte ut som 345mm:s bromsarna och Ratten är fel bla.. Henrik |
|
|
Ingenting på den bilen har med competition att göra. Rent påhitt från säljaren som dessutom heter "bmw m3" vilket jag inte gillar. //Lövet |
|
|
Håller med om allt ovanstående, skall prata med säljaren ikväll. Vill helst ha en svensksåld men vill inte betala hutlöst heller. Tar gärna emot tips på andra M3 som kanske skall säljas.. Mats |
|
| Har inge info om den men jag har min m3a till salu. Glömde skriva i annonsen att den är Ditec lackbehandlad förra sommaren. Länk | |
| Var och tittade på en 02:a i helgen. På bmw:s garantibevis och på flera papper från bmw stod det M3 CP vad står cp för? Coupe är min ända tanke eller just Competition package. Någon som kan ha en förklaring? | |
|
Coupé //Lövet |
|
|
CP står för Competition Package. Ci är Coupé. Mvh Jimmy |
|
|
Competition package är ingen egen modell så det står ingenting särskilt i regbeviset. Här har du en äkta M3 Competition Package och som du ser står det inte CP någonstans Länk -------------------------------------------------------------------------------------- Regnr: WWH473 Färg: LGRÅ Fabrikat: BMW M3 COUPÉ Årsmodell: Fordonsslag: PB Fordonsår: 2005 Chassinummer: Senaste EU-regbevis del 2: 2008-03-20 Upplysningar: Kredit Fordonsdata Fordonsstatus: I trafik (2005-05-26) Tillfällig registrering: Nej Antal ägare: 3 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: 2005-05 Producentansvarig: 556313-5002 I trafik första gången i Sverige: 2005-05-26 Import: Nej I trafik första gången i utlandet: Utredning: Nej Besiktningsuppgifter Besiktningstermin: 2010-01-01 - 2010-05-31 Senast godkända besiktning: 2008-04-15 Vägmätarställning, km: 22919 Observera att uppgiften om vägmätarställning kan vara oriktig eftersom vägmätaren kan vara trasig eller ha blivit utbytt. Tekniska data Effekt kW: 252 Antal passagerare: 4 Växellåda: MANUELL Max släpvagnsvikt: Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1500 Max lastvikt: 430 Kopplingsanordning 1: Kopplingsanordning 2: Däckdimension fram: Däckdimension bak: 255/40ZR1 Kaross: Kupé (AD) Skattevikt: 1570 Tjänstevikt: 1570 Totalvikt: 2000 Sänkt totaltvikt: 2000 Längd: 450 Bredd: 178 Drivmedel: BENSIN Alternativt drivmedel: Skyltformat fram: EU-ENRADIG Skyltformat bak: EU-ENRADIG //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.