|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet något om en gul m3-93 Reg:rsr931 En kompis bytte till sig den förra veckan Bilen har gått i kalmar. Har under helgen , kollat lite närmare på den Bilen går inte som den ska, men håller på att fixa till de nu. Hur som helst , skulle va kul och vet hur den gått innan , verkar gått hårt på strippen, misshandlad totalt | |
|
Har en del ytterst intressanta bilder på den bilen. Hårt trimmad, lättad och allmänt söndergasad redan 040717! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Skicka över bilderna om du har lust Har nästan fått fart på den nu, lite plock kvar |
|
|
Vart skickar jag dem? ///Micke Min cabrio Länk |
|
| devil86_@hotmail.com | |
| Snygg kärra för övrigt :D | |
|
Ok, du har en bunke bilder på mailen. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Lyfter tråden... Länk Var det samma fel på den då som nu? Vad skulle det kosta att reparera? Skulle jag göra bort mig om jag bytte bort min 728ia mot den? Är det värt 60k för den så som den står? Tacksam för svar |
|
|
Jag skulle inte köpt den för 60000:-! Men det är å andra sidan jag. Har inget emot att man gasar och använder prylarna men just denna kärran har levt ett på tok för hårt liv med för lite pengar att kunna hålla ordning på den. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
se där vilken vacker vinge då! ___________ Act as if! |
|
| OK, kanske borde överväga att inte byta kanske... den där "fina" vingen skulle bort på en gång isf, likaså neonet...usch | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.