|
|
|
|---|---|
|
Börjar bli sugen på BMW-träff, det var ett tag sedan sist! Senast var det en trevlig träff vid Turning Torso i Malmö, men nu tänkte jag mig att träffen äger rum i Lund. Skriv i tråden om du är intresserad att delta. Plats: Solbjersvägen, Ericssons stora parkering. Parkeringen är belägen öster om Ericsson och är vanligtvis tom under helgerna. Stor yta = ta med koner om någon har lust så kan vi bygga en provisorisk konbana. Länk till karta: Länk Tid: Söndagen den 15:e juni, 15.00. Efter lunch, innan middag. På så vis kan vi åka iväg och käka någonstans när det börjar suga i tarmen. Min tanke är att vi ses vid 15.00, kollar in varandras åk och sedan kör en runda gemensamt på småvägarna norr om Lund. Därefter kanske avslutning på Max eller liknande. Jag är öppen för förslag! Sechs macht Spass! Min Limo: Länk | |
|
Inget bra ställe alls att busa på Privat område och TV-bevakat med Securitas personal 24/7 inne på Sony-Ericsson HQ så lämna konerna hemma för att slippa problem och ta en tur på småvägarna i stället Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Jag jobbar tyvärr till 17 den dagen, men svårt att få det att passa för alla (insåg just att jag är upptagen samtliga söndagar i juni...). Får ansluta till karavanen eller käket, beroende på hur långt ni har kommit! :) Bryr mig inte så mkt om köra provisorisk konbana, men alltid skoj att träffa andra bilentusiaster och snacka bilar. Jag röstar på Viggos uteservering istället för Max om vi ska käka burgare =) |
|
|
Jag är inte heller mycket för konbana egentligen, roligast är ju att träffa andra och att se på andras bilar. Ett alternativ till Solbjersvägen skulle ju kunna vara Mårtenstorget... Mitt i smeten och gott om plats vid vald tidpunkt. Flera som är intresserade? Sechs macht Spass! Min Limo: Länk |
|
|
Ska antagligen hämta ut en sprillans 118d med M-paket den dagen, får se om vi hinner förbi med den =) Mvh Kristoffer |
|
|
Blir det någon träff imorgon? //Kristoffer |
|
| Verkar vara dåligt intresse, så det får väl bli vid ett annat tillfälle dessvärre. | |
Njuren |
=/ "the things you own end up owning you" |
|
Blev det ingen träff alltså? Jag missade totalt att det var på gång. Väl var väl det, eftersom mina bakdäck är olagliga... Nu är det E31-träff nästa helg (27-29), men sen efter det är jag på i stort sett vilken helg som helst. /Hannes |
|
|
missade att det var på g! hade kommit annars! ----------------- Bilen: Länk |
|
|
Ingen skåning som vet om det är någon träff på gång den här veckan? Jag är nämligen nere i Malmö-Lund trakten nu på semester och åker 02:a, skulle vara kul om det fanns någon träff att åka på! Såg i och för sig att det är en Garaget-träff i Ystad på fredag (4:e juli) kl 19 som jag nog tänker åka till. Mer info finns här: Länk Några fler BMW-åkare som tänker leta sig dit? The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
|
Åk till Löddeköpinge i kväll tisdag, börjar vid 18.00 tiden. Du lär inte bli besviken. Jonas A |
|
|
Var i Lödde i kväll och det fina vädret lockade riktigt mycket bilar och motorcyklar. Utbudet av BMW var som vanligt ganska begränsat men det var mycket annat att titta på... ___ //Ulf |
|
|
Åkte till Löddeköpinge, och nej jag blev verkligen inte besviken! Måste ju ha varit bortåt 400-500 bilar. Och gud vet hur många motorcyklar. Som sagt något begränsat med BMW (såg ett par Z3:or, en E30 cab och min 02:a) men som sagt MYCKET annat fanns det. The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
|
Var i Lödde brukar denna tillställning hållas? Har helt missat detta trots att jag bara bor 10min därifrån..... |
|
|
Tinne: På Vikingabyns område. Från trafikljusen kör mot Kävlinge och efer ca. 400m på höger sida hittar du det. Mattias: Missade din 02:a men vi kom lite sent och min son hade svårt att lämna motorcyklarna så jag han inte se alla bilar. ___ //Ulf |
|
|
Ja det får man ju kolla in. Tackar för info. |
|
|
Hittade lite info här: Länk Kanske någon mer än jag som missat detta.... |
|
|
Tjena Skulle varit nicce om det kunde planerats en ny träff runt malmö lund området inom snar framtid som den vid T.Torso förra året det var en bra träff utan klydd. Så jags er fram emot om nån bara kunde ta tag i det hade varit skitkul. MVH Sebbe |
|
|
Den som vill att något ska hända, får troligen ta tag i det själv. Jag kommer gärna, men är mätt för ett par månader på att organisera träffar efter helgens E31-träff. Kul som fan är det dock! Kolla in bilderna på Länk /Hannes |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.