|
|
|
|---|---|
|
Länk hittade denna på blocket e den värd nått...?? är inte intresserad men om någon är.... annars va ja mest nyfiken hade ingen aning om denna model o ålder | |
|
Lite matt i lacken men annars kanonfin :-) |
|
|
BMW-märket baktill såg ju fint ut iaf :) Men generellt så är väl bilar från tyskland runt krigsåren ovanliga, var väl mest andra saker de roade sig med att tillverka då. Så utan att veta något om den är det min kvalificerade gissning ;) Finns ju alltid lite info på Länk 2 liter rak 6:a, 50 hk, 115 km/h, c:a 16 000 byggda |
|
| Lite magstarkt att ta 20.000 kr för den. Lär ju kosta en bra slant att renovera den. | |
|
Frågan är varför man väntar 20år med att sälja den? Måste ju vart lättare att få den såld då när den inte var ett med gräset... M V H Stephan Min bil: Länk |
|
| Jag misstänker mätarfiffel. 0-499 mil, verkar aningens sliten i inredningen för det. Dessutom dålig passform i dörren, säkert smälld. Typiskt importvrak, leta vidare :-) | |
|
Ta den till BMW Solna och begär utrustningslista och DIS diagnoskontroll. Så kanske datorn talar om varför den inte startar. ;) /L |
|
|
Ser dyrt ut även om man är plåtslagare, cabriolet versionen i renoverat skick begär dom i runda slängar 600k för. Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
Begärt pris för detta ovanliga vrak är nog i högsta laget. Det är dock ändå bara en bråkdel av vad det kommer att kosta att renovera bilen, din egen tid oräknad. Mats BMW CS #5847 |
|
| En i rustat skick: Länk | |
|
Var det problem med rost i dörrarna redan -38? Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
|
Vore ju jävligt coolt att bygga om en sån till en 402m bil. |
|
|
Finns det plats för en M70 i den? :) /Mats J |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.