|
|
|
|---|---|
|
Hej, hittade denna Länk när jag satt och slösurfade efter bilar. Färgkombinationen är exakt i min smak. Utgångspriset känns ok också. Är det någon som har varit och kollat på den som kan dela med sig av sina erfarenheter? Verkar ha körförbud...lite konstigt..? | |
manneman |
jupp jag har kollat på den med och misstänker att den är inte besiktigad bara, den har stått där ganska länge så därav prisraset med. |
|
Ej facelift, många mil som kräver renovering av fram och bakvagn för ca 15kkr. Kan vara därför den ej är bes. Bara kika in, kolla service, ev fuktande ventilkåpspackningar och tidigare ägare. V-däck och sen be dom besiktiga. Sen prutta pga avsaknad av tacklucka och ful servicebok:) Lycka till! Asken |
|
|
Saknar även xenon och navi . Men kollar man på bilderna ser den ut att vara värd en närmare koll. Svensksålt sänker försäkringen lite med. Mina bilar: Länk |
|
|
Tack för all input. Jag vill göra ett riktigt fynd, därför vill jag inte börja med 15KSEK + vägskatt. Skulle jag vara nöjd skulle jag behöva prutta så mycket att det nog är svårt att acceptera för säljaren. Dock värt att hålla koll på hur priset utvecklar sig! Asken: Jag vill ha en "Lösbar drag krock" också, medför det per automatik att de kan prutta vid snabb affär pga avsaknaden av denna?..:) |
|
|
simon_en: Det man tror är ett fynd kan bli en bra början på sommar utan fritid:) Drak krock bör användas original, ett måste är original elsats pga annars stor risk för felmedd. Skulle tro att i o m att du vill ha bilen behöver du definera om strategi. Man bestämmer sig för att man klarar sig utan bilen sen vrider man sakta, sakta ned priset... Eller får reparationer gjorda. undertiden spanar man andra bilar och softar:) Mvh Asken |
|
|
Jag har tittat på bilen, men inte kört den. Inga direkta skavanker utan endast för åldern normal "patina". Med reservation för en provkörning så känns det prisvärt! mvh Håkan |
|
|
Asken, jag har "lösbar drag krock" på min nuvarande bil (som jag ska behålla) så jag struntar i den på en e38. Reparerar inget själv utan lämnar in allt i princip. För 40 bes och klar slår jag till. Älskar färgkombinationen själv, men har förstått att den inte är så poppis hos andra. Blir väl ett chicken race antar jag. Har inget 100%igt behov av bilen som kommer att användas till arbetspendling dryga 4mil/dag. Kanske en e39 528 är ett bättre alternativ, men jag har ju ägt en sådan förut...:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.