|
|
|
|---|---|
|
Alltså det kjolpaketet med skärm breddare. Tacksam för svar! X///M JOCKE | |
|
Tjena Jocke! Jag fick min bil stylad på ett företag som gjuter av bl.a. rieger. www.jms.cit.se (johansson motorsport) Hör med dem... Min svarta dräpare finns i galleriet...... Slö men snygg!! |
|
bmwracer |
hej på dej E36-Rieger hur var passformen på bak-kjolen? funderar på en sådan men vet inte om man ska köpa en orginal eller kopia. |
|
E36-Rieger, ska du ställa ut bilen på Emmaboda i helgen? ** be as free as you want ** |
|
|
Bmwracer, om du söker lite i forumet så kommer du att upptäcka olika personers erfarenheter kring Johansson motorsport. (bla en tråd som heter "Många Annonser & Alias!?!?!?" Med tanke på vad folk har skrivit är det nog inte fel att du bildar dig en egen uppfattninga om produkterna och servicen innan du beställer. Döm själv! Mvh |
|
|
Johanssons Motorsport finns väl även med i konsumentverkets svarta lista om jag inte minns fel.. /martin |
|
bmwracer |
tack har läst inläggen tidigare men glömt bort. där var det nära att man gjorde bort sej. det får bli orginal. |
|
Hej å hå! Jag har faktiskt handlat lite kjolpaket(calibra) av mr:Johansson.De var ju inte 100-passform men de fixade jag till ganska lätt. Så var de ju billigt oxså. X///M JOCKE |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.