AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.325

nollställa felkoder

Tjena

Tog lös airbagenheten från vänster dörr idag, monterade tillbaks den senare men lampan slocknar ej, tog lös batteripolen en halvtimma men den larmar ännu för att airbagen inte fungerar, hur nollställer jag? bilen är en 323i 4d e36 -98

Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Med diagnosprogarm eller airbagåterställare. felet du gjord var att vrida tändningsnycklen till radioläge/tändning på när du hade det isärkopplat.

///MVH Yngve "Hasso" Carlsson
Länk
Enklast är nog att åka till BMW så gör dom det för ca 350-400 kr.

// Erik
Vred på tändningen för att köra en ruta stämmer bra....voj voj.....
Finns det att köpa nån egen diagnosutrustning billigt någonstans?

finns på tradera nu för 1000kr
Ok tack för tipset ska kolla!

Finns det ingen annan utväg? t.ex ta lös batteripolen ett dygn (testade en timma utan resultat....)

hittar tyvärr inte den, har du nå sökord?

nr 65483205
Stort tack!!!

har aldrig någonsin lämnat in en bil på verkstad och har inga planer på det heller så nu är jag högstbjudande:)
finns också en för 900kr på blocket Om du vinner auktionen be han sckicka cd för progrvaran carsoft först innan du betalar allt Själv fick jag ingen sådan Hör av dig får vi höra hur det gått Du hittar min e mail
bjud ej mer kostar nya med garanti 1300kr
Tjena

Vart köper jag en ny för 1300:-?

Hittade denna sida:

Länk

man behöver väl ingen laptop eller programvara för att använda dessa vad jag kan förstå iallafall? nån som testat dessa?

Mvh Micke

Finns på www.ebay.com för under $100, och med dagens dollarkurs blir det ganska billigt.
Sök på Carsoft 6.5 så får ni ganska många träffar.
finns flera firmor slå på carsoft 65 säljes Progrvara måste du ha och det följer med och laptop ett måste
fick du ej detta på auktionen
Föresten.. går det att koppla bort airbagen om man byter bälte med den här.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.