|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
bug! Nej jag har ingen bild, men jag kan ta en och lägga in, visserligen med en dålig kamera, skall försöka hinna med det idag. CHS |
|
|
bug! Du har fått mail! CHS |
|
|
-> bug Inte illa.... Dock lite lägre än vad farsan har tänkt sig! ;) Hur mycket är bilen sänkt? Vad är det för fälgar du har? Snyggt! |
|
|
>>Christer Silven>> Har det hänt nåt på senare modeller då för min är snarare högre bak än fram i original?. Eller den kanske inte har hunnit bli säckig än ;). Har gått ca 800 mil. mvh |
|
|
Christer - tack för bilderna! Mycket snyggt! Precis som det skall vara! Matte - Exakt hur mycket min bil är sänkt har jag inte koll på, helt enkelt för att den var sänkt när jag köpte den och eftersom det var den förrförra ägaren som satte dit H&R satsen (har inte fått tag i honom) så står jag med skägget i brevlådan.. ;) Fälgarna är Hartge Nova7 20" med 245/35-däck från Pirelli. För att överhuvudtaget kunna få dit fälgarna är Skärmkanterna valsade. Man får inte in ett finger mellan skärmkant och däck!! *stort flin* Bug -Schnitzerbumse med lite extra flås- |
|
|
ollen! Om man jämför avståndet mellan däcket och hjulhuskanten tycker jag det är högre fram än bak, men hur det är på 01:an vet jag inte, den har väl automatisk nivåreglering, det kanske är skillnad. CHS |
|
|
Hello Christer. Har också funderingar på att säka min 523:a så det vore kul och se hur din blev........ OO=00=OO Go & Gla Kekschokla |
|
|
någon som vet vad original M fjädrar kostar bak?? behöver byta dom då dessa e lite mjuka efter 17000 mil... särskillt med tanke på däcken =P o att det alltid e lite last i bagaget... fram e det gott stuk, men det ser ut o luta lite bakåt tyvärr... mvh Danne 390Nm - oljebrännare! nu med 20" 'igen' Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.