|
|
|
|---|---|
|
Jag kommer åka igenom Tyskland i sommar, och är lite sugen på att passa på att ta med en bil på hemvägen. Vilka bilar kan man fortfarande göra vinst på? Kvittar om det är en BMW, det är alltid kul att prova nya bilar. Prisklass 10-50 000. Kom med ideér! Mina bilar: Länk | |
|
Svenne bil typ passat kombi , volvo V70 etc etc gärna med läder etc etc och "klen" motor typ 140-150-170 hk Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Ta med dig en Ford Focus Flexifuel till Tyskland istället och sälj den där så kan du tjäna pengar =) There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Nyare Miata? (senaste gen) /L |
|
|
Liten diesel typ Lupo, Polo, Smart, etc. BMW CS #5139 |
|
|
Leffo: hittar man en sån för 10-50'? ;) ___ //Ulf |
|
| Då är vinsten säkrad. | |
|
Ulf! Euro ;) Ne,j om sanningen skall fram så missade jag att läsa budget-taket. Jag får revideramitt inlägg till en Miata från första möjligen andra generationen. :) Men det är tveksamt om det lönar sig så mycket att det är värt slitet. /L |
|
|
bmw 324td. Du blir alltid av med den bilen i Sverige el Finland till ett högre pris då de är så sällsynta, och definitivt i Norrbotten där vi har billigare diesel att tillgå 8.50kr/litern (powerpolto) än i södra Sverige och dom ligger billigt till i tyskland, mycket billigt. Livet börjar vid 3bar min bmw 324td hemsida Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.