|
|
|
|---|---|
|
nå specielt att tänka på när man ska köpa en touring? har insett att ca 50 kg rottis inte trivs så bra i baksätet på min sedan inte ja heller för den delen... men hur mycket av delarna passar rakt av så man slipper lite reservdels kostnader om nu nått skulle skita sig? får man en relativt vettig e34 525 touring för ca 15 000 lite småfix e ju inget problem då ja tänkte ha sedanen som reservdels bil så gott de går... kör inte fort ofta men när ja gör de så har ja en jävligt bra anledning | |
| ifrån framvagnen lär du ju kunna använda allt, men bak kan det se annorlunda ut men jag har inte jämfört något iofs så det får nån annan svara på ;) | |
| hej det som skiljer sig åt som jag vet är väll nivåregleringen sen en annan utväxel på backaxeln | |
| Jämför bakvagnar på realoem.com eller likn. På E39 skiljer stötdämparmontaget bak med snedställda dämpare på touringen. Vet inte hur det ser ut på E34. | |
|
E34 Sedan är värdelös som packåsna om det handlar om längre grejer. Finns dock några ovanliga modeller med fällbart baksäte. Har du hund så är kombi ett måste. För 15 starka borde du kunna hitta en riktigt shysst kombi, det finns dussintals. Köp en bil som ägaren ägt ett tag och inte ett par månader. Det är mycket köp billigt sälj vidare dyrt, på blocket. |
|
|
Det som kan vara bra i touringen är att du kan öppna bakrutan separat från lucka o "vädra" hunden om du ska in på macken eller nåt. Det är inte mycket som skiljer: - baklysen går lite mer rund framåt än på sedanen - nivåreglering finns på dom flesta touringar men annars är det samma grejer. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.