|
|
|
|---|---|
| Jag har hört att man kan få info från BMW om bilens orginalutrustning och spec, stämmer detta? Hur gör man och vad kostar det? | |
| Det kostar ingenting, ge dom ditt reg.nummer bara. | |
| Även om bilen är importerad? | |
| Ska inte kosta nått då heller. | |
|
Det är några år sedan jag bad om en utrustningslista men då ville dom har betalt, typ 200kr. ___ //Ulf |
|
| Har också samma erfarenheter som "Programmer". Förenade Bil i Malmö skulle ha ett par hundralappar för besväret. Men det kan säkert variera från ställe till ställe samt hur bra "kompis" man är med återförsäljaren. | |
|
tog fram min på BMW i Jönköping utan kostnad o problem. Petrob ------ M3 Cab -95 540iam -01 |
|
| Fick min via epost när jag mailade och frågade hur jag skulle göra till Borgs bil i Vällingby. Bra service där! | |
|
Inga problem att få informationen gratis hos BMW Group Göteborg!! Fick den av deras reservdelsdisk i samband med reservdelsköp. Lars Franzén |
|
| Samma här men dock från BMW i Segeltorp. 200 spänn är ju ett rån för ett A4-papper med lite toner på. | |
|
Skicka en mail kallat "original options" med chassis nr. härtill: customer.information@bmw.co.uk _________________ I luv my Beemer ! Länk |
|
| Var idag på BMW i Solna och köpte lädersmorning och Micke i kassan där slog fram uppgifterna på ett kick - utan extra kostnad. TACK! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.