|
|
|
|---|---|
|
Hej! Mina fönsterhissar har slutat att fungera... Dom la av en efter en... Så nu är alla fönster stängda, dock förhoppningsvis inte förgått... Jag undrar om det är något vanligt fel på BMW (e34-95...) När jag trycker på knapparna så "klickar" det, jag tror att det kommer från dörrarna men ja är inte helt säker... Hoppas att jag kan få några bra tips /Kjelle Kjelle från Spånga | |
|
Kolla säkringarna under baksätet, annars är det bara o börja mäta var du har ström. Mät vid knappen först o kolla. har du ström dit så är det förmodligen reläet som slutat fungera. har du inte det så är det bara och mäta bakåt mot säkringar osv. Beemer 4 Life! |
|
|
Jag har samma problem med en av mina bilar, Det klickar inne i dörren och för mig är det motorn till rutan som hänger sig. Jag har fixat det enkelt genom att ta bort dörrsidan och knackat med handtagssidan på en skruvmejsel mot elmotorn. sen funkade det. men saker och ting skulle säkert behövas smörjas för att inte göra det igen. Mvh/Jens |
|
|
Läs mina inlägg i slutet: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.