|
|
|
|---|---|
|
Först och främst, tack för ett seriöst forum med många problemlösningar! Brukar oftast söka efter svar men hittar inget på det nuvarande problemet. Beskrivningen är mycket svår att få i text, hade enklast kunnat spela in på mobilen och lagt in en länk men vet inte hur man gör det. Efter jag kört ett tag, tror inte man behöver köra långt, och heller inte hårt, och när jag sedan står still på tomgång (kanske även låter under rullning, men dränks i andra ljud) så hörs ett slags vinande ljud, trodde först att det var stereon som lät. påminner om samma ljud som när man vrider på hög volym på stereon hemma medans inget spår är på (då man vet att man har hög volym och att man snart blir skrämd av låten när den går igång) Jag tänkte också att det kunde vara främre fläkten som lät, men inte heller det. Ljudet kommer någonstans nedanför vindrutetorkarna. Ljudet går i vågor och påminner om en högspänningsledning typ. Och så kommer ett klickljud emellanåt. Förslag, tips på vad det kan vara? :) | |
| Som jag brukar säga när jag svarar här på forumet; jag kan inte så´nt här men det kommer nog snart nå´n som vet svaret. MEN - på min förra E34 hade jag ett ljud som kom ungefär som du beskriver, hördes åxå väl inifrån kupén då man stängt av. Fick ett svar av nå´n här att det är en funktion på torkarna som spänner upp fjädrarna där . . . . . . tills nästa gång man startar eller. . .? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.