|
|
|
|---|---|
|
någon som vet hur man bäst går tillväga? Cyklade hem från jobbet nu ikväll och fick se en kvaddad och slaktad E30 utanför den lokala bilskroten. Fluktade in och fick se att den fortfarande har kvar handskfacket intakt. Då min bil saknar handskfack så tänkte jag glida in på lunchrasten imorgon och fråga om jag får köpa loss det. Frågan är om det är snabbt gjort att demontera? Hinner man på en lunchrast. Vilka verktyg behövs? räcker det med ett par skruvmejslar. Kan ju vara bråttom då dom pressar bilarna i rask takt där på skroten... /L | |
|
Sitter med tre muttrar längst in mot torpeden storlek 10 tror jag det var. Sen sitter den upphängd i framkant med band och dessa måste du också lossa, förslagsvis uppe i karossen då jag antar att dina är borta, tyvärr minns jag inte hur de sitter fast där. Sen är det lampladdningen och belysningssladdarna men de ser du hur de sitter. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Tack så mycket då får vi se hur det går. /L |
|
|
Har för mig att banden sitter med en typ av bajonettfattning = vrid och dra... /Magnus Min nya: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.