|
|
|
|---|---|
|
Mycket frågor idag... :) Undrar om det fanns olika svarta lacker på E46 320 M-Sport 2003/2004? Tittar på två olika, tyckte den ena hade mer svart/grå metallic, medans den andra (endast sedd på bild) ser mer solid ut.. Någon som vet mer? | |
|
Standardlackerna var Svart II (solid) och Safirsvartmet. Som individual fanns bl a Carbonsvartmet. ___ //Ulf |
|
|
Aha, då var det nog safirsvart på den ena bilen, påminde mkt om min gamla M3 E46 som var Diamantsvart, ectremt snygg färg för övrigt! Tack Ulf! |
|
| Är du säker på att din E46 var diamantsvart? Jag trodde den färgen inte användes längre än till mitten av 90-talet. Cosmosschwarz ersatte, kanske var det den färgen du hade på M3:an? | |
|
Hej hopp! skrivfelsnisse! :-) Det var en 93:a jag hade, alltså en E36 M3 & inget annat! :-) |
|
|
Ah, det förklarar saken! Och diamantschwarz är sjukt snyggt, hade det på min E36-coupé och skall lätt individualbeställa min första nya BMW i den färgen... Sechs macht Spass! Min Limo: Länk |
|
|
Yes, den var GRYMT snygg.....kan fortfarande sakna den bilen, & den färgen. Idag skrev jag kontrakt på min "nya" bil. En Safirsvart 320 Limo, 2003, med M Sport II paket. |
|
| Vad kul, grattis till bilen! | |
| Tack! borta bra men hemma bäst, körde 1 serie ett tag, men den känns som en papplåda jämfört med 3:an! :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.