|
|
|
|---|---|
|
Hejs Funderar (återigen) på att köpa en E46 320 M-Sport Limo. Undrar lite hur det kommer sig att vissa bilar har elhissar bak & andra inte? är det knutet till årsmodeller, eller var det bara något man kunde välja som tillval? /Klasse | |
|
Tror det är tillval. När jag letade E46T facelift för några år sedan så var det väldigt blandar vilka bilar som hade elhiss bak. ___ //Ulf |
|
|
Det var alltid ett tillval och ingick aldrig i t.ex. komfortpaket eller M-Sportpaket. Däremot ingick det t.ex. i Lifestyle och Stockholm Edition. På M-Sportbilar är det förvånansvärt många som "glömt" att beställa elhissar bak. |
|
|
Har en -02:a facelift utan elhissar bak som jag beställde med M-paket o Komfort-paket bl.a. Min tro är att det kom som standard från 03 Rätt val av bil gör du! |
|
|
Rätt val av bil IGEn, detta blir min 4.e E46 M-Sport. 1 serien var en trevlig liten bil, men efter att ha provkört en E46 med 2.2_an..så blev jag fast igen.... :) Detta är en 04:a & har både elhissarna bak, & mittarmstödet. Tack för era svar! |
|
| Det var inte standard från 03. T.ex.: Länk | |
| Man sparar ju ett par kg utan iof...lightweight! ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.