AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
6.597

rengöra innertak i tyg har ni tips

Sida 1 av 2
som sagt ska rengöra innertaket Bra ideer har ni det vet jag
Hyr en mattskurmaskin på närmsta kemtvätt, då tar du alla andra mattor i bilen och hemma samtidigt.

///Micke
Min cabrio Länk
den är väl i största laget kom med något bättre
Finns olika storlek på munstycken.

///Micke
Min cabrio Länk
ja men maskinen är väl stor
Men den ska du inte ha i bilen.. Är som en dammsugare typ.

///Micke
Min cabrio Länk
aha så man drar in en slang bara ska kolla Men textilspray hur fungerar det
Lätt det blir flammigt efteråt med textilspray.

///Micke
Min cabrio Länk
ok
nu har jag provat en bit 50x40cm med klädseltvätt på sprayburk och en bit med allrengöring på sprayflaska biltema och en bit med biltemas grovrengöring på 1lit flaska Tog en köks-svamp gnodde in medlet sedan torr trasa och döm av min förvåning den sista på 1 litersflaska blev bäst utspädd med vatten toppen rent
ma
3
mayor
320 Touring -00
Prova med Galltvål, finns på tex Clas Olsson. Funkar helt klockrent på svåra fläckar!
finns det tvål av gallan?
He
1.011
Heden
Audi RS6 -16
Det framställs ur kogalla. Mkt effektivt vid div. fläckar på de mest varierande platser och material.

Mvh/ Niclas
har varit där och köpt ska prova imorgon
ep
35
epox
Bmw 318, e90, 2006
hur gick det thomasi?
det gick bra när man tar hela taket på en gång och ej står i värmen då hinner det torka mellan Men nu är det som nytt
BMW har en bra textiltvätt på flaska. Mycket bra resultat när jag har använt den.
är den dyr annars zip klädseltvätt funkar också Jag tog kofferten idag med en ångtvätt först biltemas lilla mycket bra
ep
35
epox
Bmw 318, e90, 2006
vågar man köra en billiga ångtvätten från biltema på sätena?
ja inga problem
ep
35
epox
Bmw 318, e90, 2006
har nämligen lite småfläckar jag skulle vilja ha bort bara att ånga på och gnugga bort? finns där nått bra munstycke som följer med för säten eller liknande
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.