|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| som sagt ska rengöra innertaket Bra ideer har ni det vet jag | |
|
Hyr en mattskurmaskin på närmsta kemtvätt, då tar du alla andra mattor i bilen och hemma samtidigt. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| den är väl i största laget kom med något bättre | |
|
Finns olika storlek på munstycken. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| ja men maskinen är väl stor | |
|
Men den ska du inte ha i bilen.. Är som en dammsugare typ. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| aha så man drar in en slang bara ska kolla Men textilspray hur fungerar det | |
|
Lätt det blir flammigt efteråt med textilspray. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| ok | |
| nu har jag provat en bit 50x40cm med klädseltvätt på sprayburk och en bit med allrengöring på sprayflaska biltema och en bit med biltemas grovrengöring på 1lit flaska Tog en köks-svamp gnodde in medlet sedan torr trasa och döm av min förvåning den sista på 1 litersflaska blev bäst utspädd med vatten toppen rent | |
| Prova med Galltvål, finns på tex Clas Olsson. Funkar helt klockrent på svåra fläckar! | |
| finns det tvål av gallan? | |
|
Det framställs ur kogalla. Mkt effektivt vid div. fläckar på de mest varierande platser och material. Mvh/ Niclas |
|
| har varit där och köpt ska prova imorgon | |
| hur gick det thomasi? | |
| det gick bra när man tar hela taket på en gång och ej står i värmen då hinner det torka mellan Men nu är det som nytt | |
| BMW har en bra textiltvätt på flaska. Mycket bra resultat när jag har använt den. | |
| är den dyr annars zip klädseltvätt funkar också Jag tog kofferten idag med en ångtvätt först biltemas lilla mycket bra | |
| vågar man köra en billiga ångtvätten från biltema på sätena? | |
| ja inga problem | |
| har nämligen lite småfläckar jag skulle vilja ha bort bara att ånga på och gnugga bort? finns där nått bra munstycke som följer med för säten eller liknande | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.