|
|
|
|---|---|
|
Är på väg och ska åka och titta på en M3 CP/CSL competition -05. Vad ingick i dessa paket? Och fanns det något paket som kallades CSL competition? Bilen är utrustad med följande: CSL-helsystem CSL-bromsar CSL-fälgar Det är en bra bit och åka och man vill ju ha så mkt förhandsinfo som möjligt! Mvh München | |
|
hej er det den som står i sthlm och er från USA? |
|
|
Interlagosblå? den är lite "konstigt" utrustad enligt mig. Inga CSL-fälgar, Inte SMG, inte skinn. Men taklucka o navi om jag inte missminner mig. Min är helt tvärtom utrustad. Skinn, SMG, CSL-fälgar. Ingen navi eller taklucka:-) Men den har gått väldigt lite om jag inte missminner mig och har den de spec. du är ute efter tror jag att det kan vara ett bra köp. Nu har jag inte kollat på bilen live men förutsatt att ALLT är 100% så är väl priset rätt ok också. Han ville väl ha 379000. Kanske lite högt med tanke på importen. Du kan säkert få ner priset en aning. Han har försökt sälja den sedan i höstas tror jag... Hoppas det är rätt bil jag skriver om... M.V.H Dennis |
|
|
Inget CSL-comp. Bara comp. package, där vissa saker från csl ingår: Bromsskivorna fram (345mm istället för 325mm), Fälgarna (CSL) och styrväxeln. Samt M-trackmode knappen. (tror inte "vanliga" M3:an har den.. M.V.H Dennis |
|
|
om det er den i Sthlm, så er ville jeg påstå at den er for dyr. US import 333 hk. Inte CP. hvor er M knappen på rattet? Inte faceliftat bakluka. fast det er en 05..? |
|
|
Håller med om att den i sthlm är skum, står att det skall vara en 05a, dock har den 01/02ans baklucka = krockad?, samt som någon redan påpekat, ingen M knapp, utan vanliga radiokontrollerna + farthållare, den har inte heller CSL fälgarna, samt så är det en USA import = 333hk och inte 343hk. Sedan ser jag inte om bromskivorna är borrade? Har för mig att i USA fick man till de borrade bromsskivorna på CP paketet, vilket var standard här i Europa. Skulle misstänka att det är en vanlig m3a som blivit omlackad eller liknande och fått cslratt + handbroms monterat i efterhand. |
|
|
Det går väll ganska lätt att kolla om man har chassie nummer och går till BMW och ber dem skriva ut, eller är det bara på Europa spec bilar som man kan det? Någon som vet? When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Nej det är inte den i sthlm. Bilen står utanför Düsseldorf, en f.d arbetskollega till min far, så jag betvivlar egentligen inte det han säger om bilen. Men just det att han sa CSL-package fick mig att skriva ett inlägg. München |
|
| Är CP paketet värt dom där extra slantarna? Känns lite si och så. Pratat med en om en M3.a i CP utförande med SMG låda osv osv. Men priset rullar ivägen en hel del känns det som. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.