|
|
|
|---|---|
|
nogon som tittat på m5a hos sasas i göteborg | |
|
Ja det har jag säger bara vilken skittttttttttttttttttt skicket utvändigt är kasst redan då ville jag inte ha den provkörde endå och den gick knappt framåt den bara hackade. Han påstod att det bara var lite fukt i DME:n och att det bara behövde torka snick snack säger jag som jobbar med bmw det är mer än bara fukt, kan bli en dyr historia att fixa både maskinellt och utvändigt. Så köp den inte om du inte får den för max 50,000 kr Det var min uppfattning om den. |
|
| snackar ni om den gröna lr ? | |
|
Sök på "Sasas" och ni skall finna... Man ska nog inte handla något över huvud taget av honom - han är urtypen för vimpelhandlarna. Bara min åsikt, men tror mig ha en del på fötterna /Magnus Min nya: Länk |
|
|
Den har ju legat ute i över ett år, och redan då så låg den ca 20000kr under de billiga M5 och ändå så är den inte såld, borde ju indikera enhel del. Sen att den är utrustad med den färgen och dom horribla fälgarna gör den nog inte mer lätt såld heller. When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Alltså denna det snackas om: Länk ??? |
|
|
Med tanke på Pinbuzz beskrivning ovan så hade väl denna M5: Länk ...varit klart intressantare för 35.000kr mer än Sasas M5... eller? ///Magnus |
|
Conan999 |
Sasas bil blir inte lätt att bli av med. En sån skulle jag inte ta i med tång Conan999 |
|
Oavsett om handlaren är ärlig eller inte så är det ändå en prestandabil med 25000 mil på mätaren vi pratar om. Dessutom ser den ut att vara vanskött. Man får vad man betalar för och i detta fall tror jag att man betalar för mycket... |
|
| måste säga att det skär lite grann i själen att se en så fin bil i så dåligt skick | |
|
Med tanke på vad det kan kosta att fixa ev fel som uppkommer så är 115.000kr på tok för mycket om en fin-fin bil kostar under 150.000kr. Som jag räknar så ser jag det så här: Bilens pris + buffert för ev fel = långt under 150.000kr Annars är det mer lönsamt att köpa en fin bil på en gång... ///Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.