|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tiderna runt ringen du har skrivit. Är inte det en rätt konstigt jämförelse? Stefan körde din M3 GT på 8.22 BTG. De andra tiderna är väl fullvarv!? /Per |
|
| acey: vad rör det sig om för kameror då? har varit med ett bra tag i svängen och digitalt e ju bara plojj, som de flesta vet. vad skulle slå en F4:a (dom flesta bilderna är tagna med den och scannade med ordentlig scanner) idag? Skulle vara en femma (D1x) då men det e marginellt, förmodligen mest en smaksak. På min tid gick faktiskt en 995:a på 10 och ett 340 mb flash på 4 men nu e det slut på att ligga på topp på den fronten, rena tramset juh :o) Sen gäller ju det det där vanliga; det är inte kameran som tar bilden, det är fotografen. | |
| Tiderna runt rigen har ja ingen koll på, mest en kul grej men om dom stör så mycket så... .. kan jag väl inte ta bort dom. alltid någon som stör sig. :o) | |
|
oops. ingen av gt bilderna är tagna med F4:an, det var på min 328:a. sorry. med det kommer, ja lovar... och jaaa henke, du SKA få följa med ;o) Imorgon börjar karnevalen!! Jevla hålligång! |
|
|
328-Johan: Klart du kan ha kvar dem. Bara noterade det. Det är alltid kul att reta folk =) |
|
|
Johan: Ingen tvekan på att den kostade 10 då troligtvis ännu mer låg runt 12 för bara 6-7 månadersen. Trist att utvecklingen går så pass mycket framåt (har ju både sina för och nackdelar). Köpte en kamera som då för 2 år sedan tog 3mpix kort när jag gjorde lite frilansarbete för 20papp som är värdelös idag. Jo såg bilderna på 328an också helt klart fina :) Och du kommer nog ha mer nytta av din F4a än coolpixen i längden :) |
|
Crusty |
Verkar blivit lite av ett fotoforum här.... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.