|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tog mig friheten att kika vidare på din länk, jonte... Det fälgprogrammet var vidrigt, oftast brukar det finnas en hel del fula fälgar bland de övriga men här framkallar samtliga dreggel... =) Länk |
|
|
Hah! Ska vara snabbare nästa gång du är inne på att köpa fälgar.. Ja, dem fälgarna är väldigt trevliga. 8,5" fram och 10" bak med riktigt bred fälgbana... Dreggel x 2. |
|
|
18" Breyton Magic kopior på Z3 C 2.8 -97 i originalskick. Länk /Pane |
|
| Mina magic har ett betydligt större djup, dvs. mkt bredare fälgbana än de på bilden - enligt mitt tycke snyggare... | |
| Magic i all ära! Men jag föredrar Magic Racing med torktumlardjup fälgbana bak. Man ska kunna ha en tebjudning där! Breda fälgbanor är det vackraste som finns :) | |
| Haha, så riktigt! Jo, racing är bättre men man får ta det som bjuds... =) Men ska vi prata drömfälgar föredrar jag hamann pg3 - dreggel x 10... | |
|
Lite OT men, tebjudning nån? Länk Fälgbanan bak är lika bred som hela framfälgen på min bil :( |
|
| Haha, där kan hållas kafferep i mängder! | |
|
Mono; Hah! Nu börjar vi snacka! Snyggt Länk Länk |
|
| åhh, pg3 - finns det ngn vackrare fälg!? Kostar lite bara, pust... | |
| Åh nu blir man sugen på köpa fälgar och sänka bilen. Ja är riktigt sugen på feta bbs fälgar på m coupen... tvesovla du måste lägga upp stora bilder sen när du fått på fälgarna och allt är klart! | |
|
Plucke; Absolut, det ska jag göra! Flickvännen tyckte de var så snygga att de tom fick tilldelas en plats inne i lägenheten... =) Har precis placerat fälgarna i sovrummet så fälgarna (läs. jag) kan sova gott om nätterna... =) BBS Lemans gör sig otroligt bra på m coupén men priset är lite väl, synd att det finns så få beggade att få tag på... |
|
| Så, nu är fälgarna på - blev lite väl mkt tyskstuk på dem bara då jag var tvungen att klämma dit lite extra spacers för att ungå kontakt med fjäderbenen... Någon som har ngt annat förslag än spacers? Det är ju en fördel om de får plats på navet... =) Ska försöka dra upp lite bilder inom kort | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.