|
|
|
|---|---|
|
Vilka var där å körde? //Ticco "NICTIC RACING" | |
viobebe |
Hej Ticco jag var där men körde ej.Men många här på forumet borde varit där och tittat,speciellt när M3-97 limon körde mot en Audi s2 och fick rejält med pisk,och den Skoda Octavian som hängde på ordentligt på M3:an och det var en 1.8t ingen RS.Så ni får se hur överskattad M3 är.Förresten Ticco körde inte du en grym Nissan 200SX du måste ha blivit sugen när du körde mot en |
|
Min 200sx e kvaddad, sugen på en ny? Nej Tack! Jag e riktigt sugen på att få min bil mappad!!! å ett par bättre bakdäck :) Problemet med M-bilarna e väl å komma i väg ordentligt. Känner killen som körde M3'an å denna typ av race med gran å allt var första gången för honnom. //Ticco "NICTIC RACING" |
|
| Jag körde även denna gång.(röd E34).Blev det några fina tider,Ticco? | |
|
Nej, inget vidare. Som sagt så är bilen ej mappad, laddar bara 0,4. Hadde gammla torrspruckna sommardäck så fästet ska vi inte prata om. Tidkorten ligger i bilen men tror att den snabbaste tiden var typ 10.7 å 117, skit samma kul å vara med å köra ändå :) //Ticco "NICTIC RACING" |
|
| Vilka bilar körde du mot? | |
|
Allt möjligt.... men Cobran va tråkigast å stå bredvid :) Stog precis bakom dig en gång i kön. //Ticco "NICTIC RACING" |
|
| Cobran lät BRUTALT!Folk som stod för nära fick nästan hjärtsnörp! | |
| Såg ni inte när cyclonen drog iväg? där kan man snacka om acc.. 4-hjulsspinn första 40 metrarna.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.