|
|
|
|---|---|
|
Tjena fick ihop bilen ikv efter långt mekande, och när jag provkörde så märkte jag att det blrja vibrera som fan när man kommer till 50 och det blir bara värre ju fortare man kör, mina fälgar är inte balanserade så kan detta vara problemet? eller är det int så känsligt. kom gärna med förslag ! tack Pottan | |
|
fälgarna kan givetvis vara problemet. Är ju ingen stor grej o dra nånstans o få dom balanserade. Annars om du bytt p-ändor lr ngt liknande i framvagnen kan det ge sånt resultat. Då är det kanske en framvagnsinställning som det är dags för |
|
|
Fixa framvagnsjustering och glöm inte balansera däcken. Merca gå och lägg dig!!! BMW RULES!!!! |
|
|
okej ska balansera imorgon så får vi se, annars har jag läst ganska mycket liknande symtomer här på ap att det är kardanen som är skev och "homoknuten" som int är smörjad tillräckligt. tack Pottan |
|
gretzky |
låter nästan som att det är kordbrått på nåt däck. går bilen instabilt även under 50? dieseldoris |
|
nää under 50 så e det normalt, det e precis vid 60-70 vid accelaration och motorbromsning eler om man rullar ner från högre fart Pottan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.