|
|
|
|---|---|
|
Hej! jag tänkte hyra en ångtvätt för att rengöra sätena i min bil! Är det någon som vet var man kan hyra en sådan i skåne helst malmö/lund ? För övrigt finns det någon som har erfarenhet av sådana maskinen ev. tips eller dylikt? tacksam för ett snabbt svar! mvh Andreas | |
|
Jag har en egen Kärcher SE4001 kan jag varmt rekomendera ett köp av.. Annars har nästan "alla" mattfirmor en Kärcher Puzzi (el likn.) att hyra ut för ca 250-300:-/dygn (även maskinuthyrare som t.ex gelwel.se har den). Använd orginal tvättmedelstabletter (kärcher) samt ca 30-40gradigt vatten, låt sedan bilen TORKA rejält i t.ex garage med öppna fönster/dörrar innan du lägger in gummimattor etc etc igen Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| ok tack, men vill gärna veta nått specifikt företag helst i lund som hyr någon | |
|
Provat söka på t.ex "mattor" och "lund" på Eniro eller hitta.se?? inte?? eller kanske på Eniro som har en rubrik som heter: "Mattrengöring, möbeltvätt" kanske kan vara nåt för min herre?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.