|
|
|
|---|---|
|
Hej panelen Har nu i dagarna bytt in min 525t mot en 118d med följande paket. advantage paket comfort paket stora kliman sportstolar rökar paket tyg network fälbara nackskydd Kan inte bästema mig om jag ska krysa i för dynamic paket i mitt fall kostar det bara 3800:- extra tack vare att jag redan har sport stolar, och i samband med comfort kostar det 26900:- (comfort 17400:- + sport stolar 5700:- = 23100:-) Vad tycker ni? | |
| Du bör välja till Xenon. 3800 är ju inga pengar i sammanhanget, välj till säger jag. | |
|
Håller med, Xenon absolut! Och är det en 3d du valt så kostar Radio Prof inte 4200 utan 2500. Fel i prislistan som gäller från 1/3. Och har man en gång haft komfortlåsning så kan man inte vara utan....... Lennart Bornhall BMWCS #1085 |
|
| Japp, Dynamic+xenon helt klart. ISOFIX + passagerarairbag-avstängning för 800 är också gjutet tycker jag. | |
|
Det är 5d klart man vill ha så mycket så möjligt, men i mitt fal så är det faktiskt en andra bil som kommer rulla mestadels i stadskörning, enligt prislistan så kostar radio pro 2300:- extra men då vill man ha även USB då är det +3200:- lite för mycket tycker jag, mest ångerst har jag att inte fåt med xenon och sportfjädring. |
|
|
Våran spec ser ut som följande: 118d Safir svart Metallic M-paket + Advantage Klima automatik Xenon Fällbara nackstöd Isofix Multifunktions ratt Farthållare Rökarpaketet Först hade vi en bil specad med comfort + dynamic + advantage men sen såg vi en med M-paketet och var helt sålda, speciellt hur den är innuti + att lister och sådant är borttaget på stötfångare. Om du ska ha den som andra bil och den inte kommer att köras sååå mycket så förstår jag att du inte vill lägga allt för mycket på den. För oss är det min sambo som kommer att ha den som pendlar bil, mestadels motorvägskörning. Ang komfort paketet, vi ansåg att vissa grejer inte behövs i det paketet så istället la vi till multi funktions ratt + farthållare och skippade resten av grejerna från detta paket. Mvh Kristoffer Bilen =) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.