|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
130-140 lär man betala för att hitta en fin snikutrustad 330 Coupé -01 Måste ju vara ett rövarpris den bilen är låååångt ifrån värd 140k för en -01a Är väldigt lite körglädje för det hutlösa priset bilen går helt okej men ligger inte allt för långt bakom med min E36a 328 som dessutom är roligare att köra. Hade personligen sett efter ett annat märke om du inte vill ha en E39 igen. Möjligen du kan hitta en Alpina B3 med lite tur men frågan är om den är tillräckligt bra skick för 120k men annars hade jag nog kunnat tänka mig en Audi S4. Tycker man får lika lite Bmw för 120k som för 50-60k om man ska tänka körglädje ska ju vara en E36 M3 i såfall men kan tyckas lite gammal för dom pengarna kanske. Mvh // Janne // 4 cyl är INTE en riktig BMW |
|
|
Oj missade poängen med E36 men en E46 330 Ci är en snygg bil men tycker kvalitetsmässigt och prestanda mässigt det är väldigt lite bil för dom pengarna. // 4 cyl är INTE en riktig BMW |
|
|
Importera en MB CLK500 02- |
|
|
325 E90? ---- Magnus M, BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Eftersom du nämnde en rolig bil så går 325 E90 bort direkt går betydligt sämre än en E46 330 och mindre körglädje men en fin bil är det allt sugen på en själv fast en 330 med nya 272hk motorn som ska vara ruskigt bensinsnål med tanke på effekten men ligger på 100k mer än vad jag tänkt mig så det sprack ju på en gång. // 4 cyl är INTE en riktig BMW |
|
|
Som sagt.. Det finns att välja på E46 330 ci E39 540 E39 B10 Alpina (Roligt/annorlunda) E39 M5 Z3 2.8 E38 750IAL //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Frun vann... blev en Mini Cooper S -06 Nåja...det är ju nästan en BMW iallafall. ---- Magnus M, BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Mini kommer aldrig bli en BMW för mig iaf Lika lite som att Saab är en supersportbil bara för att Spycker skall äga dem Ha deT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.