|
|
|
|---|---|
|
Bmw m3 limo fin bör ses och upplevas -95 Sökresultatet | Nästa » Säljes av Ante. Insänd 12 maj 21:13. Ta bort, ändra, förnya Pris: 79 000:- Årsmodell: 1995 Plats: Sundbyberg Miltal: 19 000 - 19 999 Växellåda: Manuell Bränsle: Bensin *bmw m3 sedan 3.0 286hk *utrustning. *digital klima. *skinnklädsel. *4-nackstöd. *armstöd. *träpanel. *taklucka. *stolsvärme. *cd-växlare. *med mera *servicebok finns + alla andra dokument Skall eventuellt byta vitaran 07 - 125000 tusen i mellan! | |
|
Du bör kanske kopiera länken från blocket - annars så får du nog inte så mkt hjälp. Min bil: Länk |
|
|
LÄNKEN SOM FATTAS: Länk |
|
|
"servicebok finns + alla andra dokument" Det tolkar jag som kopior på av- och påställningar, a l l a service- och reservdels-kvitton samt samtliga besiktningspapper etc. Inte dumt att ha kvar allt det på en 13 år gammal bil, hoppas att det stämmer. ///Magnus |
|
|
Be han maila över skannade pdf'er på t.ex.besiktningar för att kontrollera hur mkt dessa ord har bärkraft. Sen är det ju bra att ha ett reg.nr. som man kan slänga ut i tråden så kanske folk känner till bilen... Lycka till! M V H Stephan Min bil: Länk |
|
| tcl989 | |
| fel registrerigs nummer! hmm | |
| Det liknar en bil på pricken som har gått i örnsköldsvik förrut, ingenting jag skulle ha köpt iaf , då såg den bedrövlig ut samt lät gå orent. Men det behöver ju inte vara den bilen. Men ser du på tidigare ägare att den har gått i Övik så ger jag dig ett råd att söka vidare. | |
|
Tack ! Vi är uppe i 135000:- nu imellan. |
|
|
REG NUMMER TCL982 finns det nån som kan å vet nått nu . Färg: SVART Fabrikat: BMW M3-4 Årsmodell: 1995 Fordonsslag: PB Fordonsår: Chassinummer: Senaste EU-regbevis del 2: 2007-10-30 Upplysningar: Fordonsdata Fordonsstatus: I trafik (2007-03-13) Tillfällig registrering: Nej Antal ägare: 5 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: Producentansvarig: I trafik första gången i Sverige: 2002-06-20 Import: Ja I trafik första gången i utlandet: 1995-06-16 Utredning: Nej Besiktningsuppgifter Besiktningstermin: 2007-12-01 - 2008-04-30 Senast godkända besiktning: 2007-05-02 Vägmätarställning, km: 174144 Observera att uppgiften om vägmätarställning kan vara oriktig eftersom vägmätaren kan vara trasig eller ha blivit utbytt. Tekniska data Effekt kW: 210 Antal passagerare: 4 Växellåda: MANUELL Max släpvagnsvikt: Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1570 Max lastvikt: 340 Kopplingsanordning 1: Kopplingsanordning 2: Däckdimension fram: Däckdimension bak: 245/40 R17 Kaross: Täckt, Taklucka (04) Skattevikt: 1590 Tjänstevikt: 1590 Totalvikt: 1930 Sänkt totaltvikt: 1930 Längd: 440 Bredd: 171 Drivmedel: BENSIN Alternativt drivmedel: Skyltformat fram: ENRADIG Skyltformat bak: ENRADIG |
|
|
Tjena Fredde ska du åka och kolla så kan jag åka med. Kanske kan bidra med något bra tips som nybliven BMW ägare igen. Häls Niclas |
|
|
vad händer med bilen.blir det nått byte eller? kärlek går att få för pengar.... |
|
|
snackade med den som ägde bilen.skum typ.tyckte inget stämde. men men kan haft fel. kärlek går att få för pengar.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.