|
|
|
|---|---|
|
Har i dagarna införskaffat mig en z3 m coupé och hade tänkt personifiera bilen lite varför jag mer än gärna skulle vilja ha era åsikter och förslag på ev. styling. Bilen; Helt original, cosmosvart Framtidsplaner; 19 Breyton spirit, eller några andra splitfälgar kanske? Sänkningsats - hur mkt? Ljus toning - runt om eller enbart bak? Ögonlock? Tips o. åsikter mottages varmt! Mvh Anton | |
| Nej till ögonlock, resten låter bra + en fin (diskret) takvinge kanske? | |
| vet itne om dem fälgarna passar så bra till m.coupen... det jag hade satsat på ät splitters i kolfiber fram till fronten samt lite små diskreta grejjer | |
|
Hade även satsat på ett par angeleyes. Svärfar satte sånna på sin M Roadster, blev grymmt mycket snyggare än original. Mvh Markus |
|
| Skippa ögonlocken! | |
|
Kul med all respons! Ok, jag var lite tveksam till ögonlocken och nu är jag definitivt det - ögonlock bort. Angeleyes låter intressant, skulle vara gott med bilder på en zäta med de... BMWJerry, några förslag på andra fälgar? Såg en coupé med breyton spirit splitfälgar o. inte såg det fult ut i var fall... Hade rial daytona race på min förra så det vore kul att prova ngt nytt... Splitters i kolfiber låter riktigt intressant! Takvinge, bestämt nej. Mer förslag, klart givande det här! |
|
| tvesovla... kan nog passa riktigt bra nu ändå när du säger det.. bara dem är tillräckligtdjupa/breda bak :P | |
| Bmw_jerry; Har letat efter alternativ hela dagen men jag hittar inga bra... De breyton spirit jag har hittat är 265 bak o. är riktigt jäkla djupa så vi får hoppas på det bästa! =) Tack för responsen! | |
|
Här är ett ex... Länk |
|
|
Klockrent - Länk Blev en helt annan bil med dem på. Konstigt att det inte har funnits förr? Mvh Markus |
|
|
Breyton Spirit är inga splitfälgar tror jag (väldigt snygga dock) Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Ok, men snygga är de! Ursäkta för den usla bilden... Markus; de lyktorna skulle nog lyfta bilen en hel del, riktigt snygga! |
|
| Breyton Magic ska det givetvis vara... | |
| Var kan jag lägga upp bilder? Har en bild på en Svart M Coupe som är stylad som du beskriver och är fruktansvärt snygg! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.