|
|
|
|---|---|
| Såg en annons som på en 325 Touring -93 E30. Men när jag kollar upp den här på modellguiden så kan jag inte inte hitta den på listan. Det som står där är att det bara kom en touring fast det var bara en 316. Ska iväg och titta på bilen imorgon så tacksam för svar snabbt. Frågade aldrig om han hade bytt motor själv, det kan ju vara en grej. | |
|
Enligt Modellguiden här på forumet det finns det bara 316iT -93 E30 628csi |
|
|
Ursäkta läste inte hela inlägget! 628csi |
|
|
Modellguiden bygger väl på modeller sålda i Sverige. Enligt Länk tillverkades E30 325i Touring t o m 04/1993. ___ //Ulf |
|
|
Ja just det, det har du rätt i, det kanske är en import den bilen jag sett. Han hade tagit bort reg plåten så det gick inte kolla om det var en import. Då drar jag iaf slutsattsen att modellen finns. Mvh |
|
|
Kom gärna med en rapport när du titta/köpt den! Antar att det gäller den som ligger på blocket för 11.900? Är själv lite intresserad men bor en bit bort! Hällre älskad för den jag inte är än hatad för den jag är! |
|
| Ja det är den det gäller, men jag vet inte. Killen som jag ringde till ville typ inte ge bort reg nummret, han sa att det skulle komma en kille och kolla på bilen samma dag som jag ringde. Så han skulle messa mig reg nummret till mig samma dag, men det gjorde han inte. Vi får se vad det blir, om man inte vill skicka reg nummret så är man inte så intresserad av att sälja bilen. Förstår inte varför man tar bort reg nummret om det inte är en väldigt FIN ny bil? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.