|
|
|
|---|---|
|
Hej. När jag kör över gupp med min e36 så skramlar det till i bakvagnen, det är ett ganska ljust mekaniskt/metalliskt skrammel. Detta har kommit precis nu. Jag vet att handbromsen är kass sedan länge samt att bussningarna bak börjat bli kassa. Men det här ljudet är inte det klassiska klonlljudet utan ett tydligare skrammel...som något sitter löst. Någon som vet? Sen så undrar jag om bilen blir mer skramlig i i kupé och dörrar när silentblocken är kassa? Tusen tack på förhand! | |
| Hej ! hade samma problem som dig. För mig var det en liten bit av stötdämparen som gått av, och låg där o skramla... | |
|
tjena.. du det kan vara bussningarna bak, så var det på min e46..eller stabiliseringstag, |
|
| Det är ganska vanligt att fjädrarna bak går av, det brukar var sista varvet som går av enligt min erfarenhet så det kan vara lite svårt att upptäcka, men då skrmalde det till då och då för mig i alla fall. | |
| Fjädrarna byttes för knappt 2 månader sedan så det hoppas jag inte att det är...då blev jag rejält blåst! | |
| Då vore det ju konstigt om det var fjädrarna. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.