|
|
|
|---|---|
|
Har sökt i forumet men hittar inget bra svar på det hela... kanske jag som är ltie blind. Är på jakt efter glasfiber eller kolfiberdetaljer till bilen, i hopp om att lätta henne en del. Det jag söker främst är motorhuv och bagagelucka. Finns väl några på marknaden som säljer men är snuskigt dyra om man får säga så. Någon som har bra erfarenhet utav en viss försäljare eller känner en polare som gjuter egna grejer så får ni gärna tipsa!! Burn rubber, not your soul. | |
|
Tjenare. Utbudet är inte så stort i Sverige för just E36. Finns lite i Tyskland men det mesta finns i USA och då till riktigt bra priser. Skulle kunna tänka mig att köpa en huv och bagagelucka i cf om man slapp "huvlåsen". /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
OK,, ingen som har erfarenhet utav nån U.S sida? Burn rubber, not your soul. |
|
|
Dessa Länk gör bra delar till bra priser.. |
|
|
triss: De hade huv och bagagelucka till E36. Synd att de inte har priser på hemsidan (vad jag kunde se). Sedan vore det kul med en lite modifierad huv ist helt original. =) /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Jag är jättenöjd med svaret, jag är ute efter en huv som ser orginal ut och inte med en massa fula luftintag som påminner om en hottad amerikanare... Priser får man säkert om man frågar efter dem:) Burn rubber, not your soul. |
|
|
När jag köper kolfiberhuv till min bil så ska den lackas svart. Så jag vill gärna ha nåt för pengarna än bara vetskapen om att det sitter en cf huv på bilen. =) /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Det man får för pengarna är väl ändå en lättare huv:) Vad mer vill du ha? Burn rubber, not your soul. |
|
|
Passform & kvalitet kanske:) |
|
|
Ja klart, men det tog jag för givet när det handlar om de summorna:) Burn rubber, not your soul. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.