AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
3.642

Sug efter Z4 roadster, vit?

Sida 2 av 2
ma
37
mathiaso
530dx Touring M-sport -14
Hittade en snygg mörkblå på autoscout24. Bra pris, kanske för bra?

Länk

Visa användare
886
bildock
z3 roadster 00:a 2.0 Siennaröd
kan inte låta bli att kommentera, en verkligt läcker sak, mörkblått är alltid mycket elegant om det är skött ordenligt, men det krävs nästan att vara pedant för det är ett enormt arbete att behålla bilen i sitt nuvarande skick, och man måste tycka om att putsa, mörkblått ger lite mer "färg" än svart, en bil helt i min smak om jag skulle leta bil
mvh Uffe/bildock
Visa användare
178
Karin
BMW 325i -05
Den va snygg
ma
37
mathiaso
Varför är sverige dammsugit på Z4 roadster 2,5si och 3,0si av årsmodell 06 och 07? Hittar inga roliga bilar på bytbil eller på blocket.
Någon som har en Nachtblau si roadster med 135M fälgar tillsalu?
ZZ
102
ZZZ444
Z4 coupé - 3,0si - 07
Personligen så tycker jag inte att sportbilar ska lackas i anonyma färger som grått i olika nyanser eller andra höst och vinter färger - nä sommar och sol och glittrande, glada färger ska det va!

Lite ego kanske, men min coup'e i Montego blå gör mig glad. :-)

Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Jag håller med. Diskreta färger hör hemma på diskreta bilar.
ma
37
mathiaso
Det verkar finnas väldigt mycket sterling grå z4 till försäljning just nu... Kan det vara så att dessa blir mer svårsålda nu när färgen är väldigt vanlig?

Mitt val av bil har svängt lite över tiden och ju mer jag kollat runt. Jag kan inte annat än att hålla med att z4 innan facelift ser bättre ut i vissa vinklar.

En svart sådan är därför på önskelistan nu...det verkar dock svårt att få tag i. Hoppades på att hitta en 3,0 -05 med 18" men det ser mörkt ut för tillfället
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.