|
|
|
|---|---|
|
Halloj Är ute på jakt efter M-Tech II front till en E46 (2001 sedan) Såg att stytun.se hade sådana och vart intresserad o köpa därifrån men... Länk Dunkar iväg ett mail enligt nedan: *Har beställt tid på lackeringen i början på juni och ska beställa en sådan front+ccfl ringar av dig vid löning men lite funderingar som har dykt upp angående fronten (anledningen till tidsbokningen var pga omlackering av motorhuven o tänkte passa på att köpa en ny front och lacka den samtïdigt ) 1) Måste jag komplettera den fronten med ytterligare delar förutom dimljus? Passar mina original luftkanaler? Vad är diffuser för ngt? 2)Såg ej ngn plats för regskylten på bilderna på fronten, men det kanske ska gå ändå? Svar från Stytun: Du ska inte behöva komplettera med annat än skruvar och sådant smått. Ang regskylten så har jag tyvärr inte något bra svar på men det brukar man se när man väl ska montera den. Med Vänliga Hälsningar / Best Regards Vad hade ni gjort? Vågar ej köpa denna vackra front nu för att den kanske blir mkt dyrare än vad jag hade tänkt mig. ifall ngn som har en sådan front och har tips om vad man behöver exakt för att få den på plats , jag tar gärna emot era tips ... | |
| Va ju inte så jätte seriöst svar kanske. Priset tyckte jag va högt också för en replika. Den är ju billigare på andra ställen. | |
|
Hej BMW_80, Ursäkta det korta svaret, vi måste ha haft mycket att göra vi detta tillfälle. Men iaf, så ingår naturligtvis nummerskylthållare tillsammans med stötlisterna. luftkanalerna är det nog bäst att du hör med BMW om dom passar eller inte så jag inte säger något jag får ångra. Mvh Daniel www.stytun.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.