|
|
|
|---|---|
| Så där, nu är den äntligen min! Betald o. klar, väntar nu bara på leverans nästa vecka - spännande! Skönt att vara tillbaka på banan, har känt mig lite utanför ett tag... =) | |
|
Grattis! Mmm Coupe |
|
|
Gött, vill gärna se bilder :) Mvh/Rolle |
|
| Tack, grabbar! Det kommer framöver! | |
| Grattis.....vad blev det för färg?? | |
|
Grattis Grattis \\\Linus linusandersen@mac.com |
|
| Tack, tack, blir spännande när den levereras nästa vecka! Blev svart, det var omöjligt att få tag på en imolaröd... | |
|
Grattis, import från tyskland eller? Mvh |
|
| Japp! | |
|
Grattis! Upp med bilder DiReKct! när den kommer /Martin |
|
|
Grattis! Det är en underbar bil, en av mina BMW-favoriter. Vi vill se bilder, även i det britiska hörnet! Jaguaren påställd. Det är vår! |
|
|
Jag blev medlem i klubben idag. Finns en bild i galleriet än så länge. /Anton |
|
| Gott! Ser bra ut, var det Björns m coupé du inhandlade eller? Fin bil. | |
|
Det stämmer bra det. Han körde hem till mig idag.. skönt att slippa åka för att hämta bilar man köper ;) /Anton |
|
| Grattis! Möjligt vis den här? Länk | |
|
Anton Lillsund; Trevligt! Då har jag kört din bil, var tom med när björn köpte den - har har skött den varsamt så du kan nog vara lugn, kul att sea hamnade här på forumet! =) Stocktrader; Tack! Nej, den jag köpte är redan borttagen, låg upp ett par timmar bara... |
|
|
grattis! riktigt kul att höra att du hittade en som passa dig tillslut ;-) Blev det en svensksåld eller? Svart alltså, vilken färg på inredningen? Min är en svensksåld 99:a svart/röd,svart, kanske våra bilar är tvillingar? ;-) |
|
|
Tack, plucke! Blev en import från bmw niederlassung berlin, helsvart -likaså inredning. -99 här med så kanske liiiite tvillingar än dock... =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.