|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Väcker liv i denna tråd lite. Förutom skruvar som verkar ha bosatt sej permanent på sina ställen. När jag skulle byta ABS givaren på ena sidan så hade den samma problem. alltså inte skruven utan själva givaren! hade ingen borr eller nått tillgängligt så jag höll på med mejsel och bände och grejja. Det var nada skoj. Nån som har nått bra tips när det gäller den delen? Känns för övrigt när man gräver i den som man hittat en alternativ dimension fylld med oändligt mycket koppartråd haha | |
| Har också fått en tänd abs lampa. Tänkte att jag skulle prova och ta bort dom främre givarna för att se om man kunde göra rent dom eller liknande. Tog en 50 cm rörtång och greppade tag runt skallen på skruven men den rubbade sig inte en mm, jag slirade bara runt. Provade även med svetstång, samma sak där. Sitter som berget alltså. Problemet med att försöka borra i fram är att det är en massa stag och sådant i vägen, kanske måste lossa på styrstag m.m. Har någon gjort detta fram? Funderar på att såga av skallen och sedan borra ett hål i mitten av bulten och skruva i nån mindre skruv att hålla fast givaren med. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.