|
|
|
|---|---|
|
Jag är från och med idag en lycklig ägare av en X5-a… Ja jag vet .. det är en 3.0-a men den är mycket fin och jag är jätteglad :D Nu till min fråga. Är det någon som vet hur jag kan se om min nya fina X5-a har DSP. Enligt tidigare ägare har den Hifi system, hur ser jag det. Har för mig att bilen hade en liten sub-woofer till höger i bagageutrymmet men den är nu inte där nu :( Jag kan ha fel… har kollat på rätt så många X5-or sista tiden. Så snälla, är det någon som vet hur man kan se ovan saker. Kan man i efterhand montera in en sub-woofer, och vad kostar det? Ivriga hälsningar, megaP | |
|
Hej! Min (i och för sig väldigt korta) erfarenhet säger att det bästa sättet är att få ett utdrag av BMW på utrustningslistan med hjälp av registreringsnumret. På så sätt får du svart på vitt vad bilen är utrustad med. Å andra sidan kan säkert en X5-ägare säga ett snabbt sätt att kolla upp det på annat sätt.. Men det kan vara trevligt att ha utrustningslistan så man vet precis vad bilen är utrustad med. Mvh Wiberg |
|
|
HiFi system är inte detsamma som DSP. Alla X5'or med DSP har DSP option på Nav skärmen samt orginal subwwoofer installerad. Att eftermontera en subwwoofer med förstärkare är inget större problem och ger mycket bättre bas änn BMW's plastlåda. Sök på www.x5world.com |
|
|
Tack för hjälpen! Ringde BMW och fick utrustningslistan.... tyvärr fans ingen subwoofer på den :( www.x5world.com är mycket bra sida med mycket fakta. Ska läsa mer där vid senare tillfälle. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.