|
|
|
|---|---|
|
Hej på er! Jag är på jakt efter Angeleyes till min e39a -99a. Någon som har lite bra information? Är det bara orginal Hella som gäller? Någon som har erfarenhet eller synpunkter på kopior? Har xneon på halvljuset och då verkar det vara svårt att få tag i orginal Hella med xneon. Om man inte vill gå till BMW och betala 5700kr styck... Jag vet att de fanns en dansk sida som har hur mycket bmw grejer som helst, har för mig att den hette NFS eller någont liknande. Kanske bytt namn då detta var ett tag sen? Tacksam för svar //MVH Lundin | |
|
Glömde klargöra att det är hela strålkastaren jag är ute efter inte bara själva angeleyes ringarna. //MVH Lundin |
|
| Köpte själv kopior på ebay från usa. Rekomenderar inte att köpa dessa då ljusbilden är väldigt konstig. Tror inte de e godkända i sverige heller..? Men de kostade ca 3000 och ser ut som bmw orginal. | |
|
köp hella , kostar mer ,men är mycke bättre kvalitet och ser mycke bättre ut. jag köpte pirat strålkastare en gång ,och de gör jag alldrig om . allt pirat kanske inte är skräp men har en känsla av att de mesta är de. |
|
|
Var fick du tag på Hella strålkastarna? Har du xneon i halvljuset? //MVH Lundin |
|
|
Här är ett ställe Länk vet inte om dom är billigast men billigare än BMW /// Kristian |
|
|
Ett till tips: Länk Hella original, vad det verkar :-) /Magnus Min nya: Länk |
|
|
mm och om den snubben inte jobbar på en skrot och tar med saker hem så har lyckats bli påkörd bakifrån med sina E39or flera gånger.. och en 3 serie.. Inte många jag känner som råkar ha ett par uppsättningar facelift ljus liggandes utan att använda dem menar jag. Men som sagt, han kanske jobbar på en demontering eller driver en själv vem vet |
|
|
Jo, som du säkert förstår brukar jag rekommendera folk att köpa stöldgods. Man ska aldrig köpa något på Powerbörsen, Blocket eller Tradera eftersom det alltid är stulna saker. Eller inte. /Magnus Min nya: Länk |
|
| Länk | |
| e30cabbe: När det gäller facelift xenon har jag tyvärr en känsla av att majoriteten av det som säljs är just stöldgods ... | |
|
Jag böjer mig för er erfarenhet/kunskap - de är säkert stulna. Ber härmed moderatorn att ta bort mina inlägg i denna tråd, tack! /Magnus Min nya: Länk |
|
|
Här är länken till den danska (numera även svenska?) leverantören: Länk Facelift -01 för E39 är det som gäller för bästa funktion/utseende, och då blir det Hella. FP |
|
|
Jag tror inte någon tror att du hade länkat till annonsen om det varit klart att det är stulna saker. Om dom är stulna eller ej vet vi inte, jag väckte bara tanken att dom kan vara det då personen som säljer dem sålt mer än en uppsättning facelift ljus. Förhoppningsvis är det en ärlig människa som bara kommit över några via någon vän eller dylikt men jag kan ju bara svara för mig, jag hade ju aldrig sålt mina faceliftljus och bytt tillbaka till de tidigare. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.