|
|
|
|---|---|
|
Står säkert nånstans på forumet vart man hittar en gör-det-själv handbok till e39 540, men jag har inte tid att söka. Haynes har en gör-det-själv till e39, men där är tyvärr inte 540 med. Svenska & Engelska är att föredra. Tips! | |
|
Vad ska du ha för Haynes boken ? Och vilka årsmodeller och typer är med? Sir Slow |
|
|
Du missuppfattade nog "Sir Slow". Haynes har en bok om e39 som täcker allt utom 535,540 & M5. Dock äger jag ej någon sådan. |
|
|
Bentley er uslåelige Länk |
|
|
Bentley Publishers Service Manual täcker 525i, 530i, 535i, 540i including Touring Årsmodellerna 1989-1995 En riktigt bra Manual |
|
| För E39: Länk | |
| samma bok lite lägre pris: Länk | |
|
Tack för alla bra och snabba tips. Beställde faktiskt Bentley boken igår kväll från internetbokhandeln, så nu ska man kunna göra en del själv framöver. |
|
|
villken bok är egentligen bäst? Bentley eller Haynes? Jag har en 523 så jag kan använda vilken som. Bentley finns enbart på Engelska eller hur? /Ian Min bil: Länk |
|
|
Bentley är mycket bättre. Haynes är dock mycket billigare. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Bentley er 2 bøker, der den ene på 800 sider kun omhandler det elektriske. Et must for teknisk interiserte. Haynes passer best som toaletpapir. Er alt for generell. |
|
|
Du missuppfattade nog "Sir Slow". Haynes har en bok om e39 som täcker allt utom 535,540 & M5. Dock äger jag ej någon sådan. OK, skadar inte att fråga. Sir Slow |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.