|
|
|
|---|---|
|
Hej Initiering vad är det för något ? Är det någon form av återställning ! Kan man gör det själv ? nicke | |
| Svårt att säga exakt med den information du ger med det har något med inledning att göra. En start-up av ett program eller liknade? | |
|
heltsonika: Du brukar ha rätt men nu var det tokfel. :-) Initiering är när du fått batteritorsk eller liknande i nycklarna till larmet. Så här fixar du det. Länk Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Tack Det var så att jag drog i handtaget under s nicke |
|
|
Det blev lite tokigt Tack Det var så att jag drog i handtaget under sätet bak och frikopplade motorena till cabben . Det var isammband med att koppla in mototernasomde jag har hört initiering nicke |
|
| Heltsonika svarade korrekt! Initiering kan betyda att du skall koda in en ny fjärrnyckel till bilen. Det kan också betyda att en elektromekanisk funktion i bilen har tappat orienteringen och inte vet i vilket läge den befinner sig, t. ex. en fönsterhiss, en elrattstång eller en elcabb. En elhiss eller en elrattstång brukar initieras genom att man kör den till sina ändlägen. | |
|
oups. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Tack för hjälpen nu funkar caben som den ska nicke |
|
| Skönt att höra att världsordningen är återställd... ;) | |
|
NIRE - Var du också bara tvungen att dra i den spaken =) Gjorde samma sak själv och höll på att få frispel, mest på mig själv varför jag i helvete var tvungen att dra i den förbannade spaken =) Mvh Markus |
|
| Den var så inbjudande så det gick inte att motstå , med facit i hand var det inte så smart | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.