|
|
|
|---|---|
|
Tja alla! Det är så att jag blivit farsa :) Så nu kanske m3 ska säljas :( Vad tror ni vad skulle den vara värd?? Det är en 2004-05-26 Imolaröd svensksåld med bara en tidigare ägare och i verkligen superskick. Ej vinter körd dem två senaste vintrar då jag haft bilen. Manuell låda, helskin, HK, tacklucka osv ingen smg och navi dock. Nya däck runt om (20 mil) alltid servad på bmw med klockren historik. Så vad tror ni mina bmw vänner hur mycket får jag för den tacksam för alla svar. Mvh//Cado | |
|
Glömde skriva att den har gått 4700 mil. Reg nummer UZU210 |
|
| Jag har ingen aning men grattis till faderskapet! =) | |
|
Hehe Tack ska du ha ;) |
|
|
UZU210 låter bekant..men jag kommer inte på varför.. :) Var det den som fanns på Borgs för 1-1,5 år sedan ? -jag blir inte klok på M3 priserna så jag kan inte ge dig ett bra svar..sorry |
|
|
PappaPatrick Det stämmer bilen köpte jag på borgsbil. |
|
|
Hej! Grattis! Jag skulle inte heller säga att jag har stenkoll. Bilen är bland de nyare e46 orna och miltalet är lågt. Jag skulle säga att värdet ligger mellan 375-400.000 kr. Mr C |
|
|
Tack Mr C ;) Mellan 375-400 k är den nog inte värd men det vore kul :) Mellan 300-330 är nog mer sannolikt skulle jag tro vad tror ni andra?? |
|
|
Jg skulle oxå tro på runt 300kkr. 310 kanske :) // M.V.H. Daniel |
|
|
He he...Kul att få komma med glädjebesked på värderingsforumet, det är ju inte vanligt. Kanske var ute och cyklade lite. Mr C |
|
|
men eftersom att jag själv letar M3 så tycker jag faktiskt att den inte e värd mer än 250kkr :) // M.V.H. Daniel |
|
|
Hehe Spajjjs ;) Kanske om man är desperado :P Du kanske vill komma förbi å kika du är välkommen och på en provtur för den delen med ;) |
|
|
Imolaröd e väldigt snyggt. Är i Norge för tillfället.. Ska köra härifrån till sthlm den 28e. Är Västerås på vägen då? :) // M.V.H. Daniel |
|
|
Oslo-sthlm västerås är på vägen om du åker e18 till sthlm. Obs har inte lagt ute bilen än till salu, men vill du kika och är intresserad så kommer vi nog överens. |
|
|
cado: du har powerpost =) // M.V.H. Daniel |
|
| Spajjjs du har pm | |
| cado: vilket minne man har :) | |
|
Hej. Kan börja med att säga att det är otroligt svårt att sälja begagnade bilar idag. Vet flera som har bilar ute på annons och det är typ stendött trots att de ligger billigast på blocket etc. Det enda som är lättsåld idag är om man har en specialbil liknande M3 E30 etc. Det blir även svårare och svårare för dyrare bilar. Med dyrt så menar jag 150k och uppåt. Och direkt en bil hamnar över denna summa så ska folk börja byta in sina gamla bilar som de värderar skyhögt. Men tillbaka till din bil. Direkt när det handlar om summor över 250k så blir det otroligt svårt. Det man måste ha är nåt som sticker ut, vilket din bil gör. Därför tror jag personligen att din bil går att sälja om man jämför med en std M3 som är silverfärgad. Är det inte CP eller liknande på dessa silverfärgade så 'rasar' priserna dramatiskt. Rent spontant så låter 300k som "rätt" pris för din bil. Men då får du nog räkna med en bil i inbyte. Ska det vara rent köp så får du nog gå ner minst 10k, kanske 20k till. På bilvärderingen säger de ungefär detta om din bil: Privatpris 282 000-299 000 kr Lycka till med försäljningen. Din bil är riktigt fin. =) /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Hej alla och tack för hjälpen :) Nu är bilen såld utan att äns ha varit på annons, det kom en kille från forumet som vart lovad att titta på bilen först, såg den och köpte den. Nu känns det surt kan jag säga utan min ex pärla, men det löser sig.... Ta väl hand om den den nya ägare :) |
|
|
Vad bra. Dubbelt grattis! Är det Spajjjs som blev den nya lyckliga ägaren? |
|
| Det är han ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.