|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| hehe ok, ja det vore konstigt om jag inte sackat efter ;) | |
|
Lizzardo och GTI mannen.... Är ni sugna på att haka på nästa helg? Skriv gärna vilken dag och tid som skulle passa er bäst... M.V.H Dennis |
|
|
Lizzardo Jo helt sant..Har du testat din bil mot brors grävling :) DennisH Jag blir nog utan bil nästa helg eventuellt..Blir jag inte utan bil så kommer jag,men kör inte på motorväg,vill inte risikera körkort innan semester :) Mvh |
|
|
DennisH: För mig är det intressant, dock så är jag väldisk skeptiskt till att köra i trafik osv så det beror lite på vart det är någonstans. Om det är sent på kvällen så passar lördagen bäst men är det på dagen så spelar det ingen roll för min del........ |
|
|
Gti-manen: Nej vi har inte kört mot varandra. |
|
|
Jag vet att det är vanskligt att köra motorväg. Det är därför jag ska kolla upp möjligheterna att komma in på tullinge på Måndag... M.V.H Dennis |
|
|
Dennis Det finns en bana Björkvik heter den,har du hört talas om det ?? Tror att det går att köra lätt 50-220 km/h och bromsa efteråt utan problem.. Kan kolla detta om ni nu vill,men då måste det komma mer bilar då det kostar en slant säkert att låna den.. Mvh |
|
|
Gti-manen.... Det låter intressant. Kan du inte kolla upp vad det skulle kosta att hyra in sig där ett par timmar på lördag eller söndag? Kommer vi in på en bana blir vi nog fler som hakar på vågar jag gissa. Jag kommer samt lizzardo om jag tolkar honom rätt plus 2-3 kompisar till mig och Miraculix med någon/några kompisar, broklyn. Kanske Big Tom och brorsorna från V-ås. Sen hoppas vi ju att E55 AMG hunnit komma hem från Thailand. Och du GTI-mannen. Så drygt 10 bilar borde vi ju bli. Jag tror att det hakar på fler när vi närmar oss helgen också. Kan tänka mig upp emot 20 talet bilar vilket vore otroligt skoj.... Men jag ska kolla tullinge på Måndag och du kan ju kolla björkvik?? M.V.H Dennis |
|
|
Söndag passar mig bäst förutsatt att jag fått tillbaka bilen från bmw denna vecka som kommer :) Älsjömässans parkering om det inte är något event där är ju bra samlingsplats. Gärna efter F1 ;) |
|
|
Det vore jätte bra om vi kunde annordna en sån träff på en flygplats eller liknande, så otroligt roligt och skönt å köra på en flygplats så man slipper oroa sig för snutar och framaförallt säkerheten som är så gott som noll på vanliga vägar. Var med på gustavs m5bord event i moholm ALPINA VS M-modeller i lördags och körde lite på flygplatsen mot olika m och alpinor och jag kan ju bara säga som så här att det var otroligt skönt och skojsigt å köra där. Tack till gustav för en otrolig fin dag! |
|
|
Ska vi sikta på söndag vid 15-15.30 då? Om vi kommer in på något flygfält/bana så kan vi ju åka i karavan mot den plats det nu blir. Att samlas vid älvsjömässan låter ju som en bra idè.... M.V.H Dennis |
|
|
16 00 tycker jag så man hinner se F1 ;) Älvsjömässan på baksidan vid stora parkeringen. Hoppas bara det inte blir nått strul på bmw så jag hinner få bilen men det borde inte vara något problem. |
|
|
Jag är på... Men gärna så sent som möjligt, då jag håller på att snickra på min uteplats för fulla muggar! DennisH---> Se nu till att ta med dig din kompis med RS4:an -07!! ;) BTW: Jag är allergisk mot ordningsmakten, så ett evenemang på en avskilld och inhägnad plats är ju att rekommendera! // Thomas |
|
|
Big Tom---- Har försökt hela dagen att få kontakt med någon ansvarig på Tullinge. Vad jag kommit fram till är att det inte längre är botkyrka kommun som ansvarar för utrymmet. Utan PEAB som bygger i området. Säökte ansvarig på PEAB idag utan att komma fram.... Sedan får vi se vad dom säger på Björkvik. Har inte fått svar därifrån än. Skickade ett mail i Lördags... Ang. polaren med RS4-06 är han på filmfestivalen i Cannes men kommer hem på Torsdag. Han är inte den som bangar men har inte hunnit prata med honom än tyvärr. (han har en krävande flickvän:-() I värsta fall kan vi ju åka in på Tullinge i alla fall. Garanterat säkrare än på motorvägar men det kan ju innebära en böter i värsta fall. Men hellre riskera det än ett liv. Fan, vi motorintresserade måste ju få utöva våran hobby någonstans. Hur som helst hoppas jag mest på Björkvik ring i Nyköping.. Vädret ser ju ut att bli bra till helgen också. Då lutar det väl åt 16-18 tiden på Söndag då... M.V.H Dennis |
|
|
Hej DennisH Kollade lite runt angående Björkvik och det lär faktiskt kosta en slant,ca 500 kr per skalle om vi ska vara ca 15 pers..Få se vad du får för svar ifrån Björkvik.. Mvh Kör:Saab 9-5 Aero 05 MapTun Performance 312 hkr 460 nm... |
|
|
Gti-mannen---- Jag såg det. Men i mitt mail till Björkvik skrev jag att det inte var aktuellt att hyra en hel dag utan undrade om jag kunde få ett prisförslag på 3-4 timmar. Har inte fått något svar än. Ska försöka ringa i morgon. Men en 500:ing /skalle är väl ok? Eller? Känns helt klart som det är värt det... Av dom jag kollat upp intresset med har alla varit positiva så jag skulle nog gissa på 15-20 bilar någonting... M.V.H Dennis |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Glöm Tullige F18 bara! Var ute ikväll och kollade uppstart av en viss dubbelturboåtta ikväll, in kommer man på flygfältet.....men det kryllade av poliser där efter ca 30-45min....och de var inte särskilt snälla! Men de var generösa nog att lämna ut ett inbetalningskort till respektive ekipage, på 1000 riksdaler vardera! ;-) lol Mvh Patrik |
|
Sådär, nu är det bokat! Söndagen 25 Maj klockan 15:00 vid Älvsjömässans parkering för avfärd mot Björkvik Ring. Kostnad: 500:- per ekipage Länk |
|
|
M 635----- Förstog att det skulle vara lite knas att ratta runt där. Men att polisen skulle vara så jävliga trodde jag inte.... Men hur som helst är Björkvik Ring utanför Nyköping bokad Söndag kväll från ca: 16.30.. Gå in på tråden som Miraculix länkat till här ovan och anmäl ert intresse... |
|
| Hur gick det med träffen? Kommer det fler tillfällen? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.