|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Efter att en tråd i "m" forumet blivit lite ot (från rototest till träff) så tänkte jag att jag lägger upp en träff-tråd här i stället. Vi tänkte träffas ett gäng 5-10 st med lite blandade fabrikat för en trevlig träff över bilmärkesgränserna för lite jämförelser. Bilar som verkar dyka upp är b.l.a Audi rs4-06, rs4-01, E55 AMG-01 (tror jag) BMW M3 (ett par stycken) hoppas på en csl också. ALLA som vill komma med vilken bil som helst är givetvis välkomna. Det datum som är på förslag är 24/5 eller 25/5 i Stockholm någonstans.... Om någon är intresserad är det bara att skriva i tråden med datum önskemål eller ett pm till mig så ska vi försöka få till ett datum och tid som passar så många som möjligt. Ser fram mot en härlig helg, givetvis ska vädret hålla måttet också.. M.V.H Dennis | |
| Gött, undrar vart vi ska vara? | |
|
Tjena. Startpunkt Kungens Kurva, söder om Stockholm förslagsvis. Bra ställe med stora parkeringsplatser att ställa upp på, lätt att hitta till samt E4 (4-filer) ligger precis bredvid.. ;) Det tar c.10min in till City om man skulle vilja ta en cruise dit sen eller vart man nu vill köra. Finns flera mindre rakor i området och måånga rondeller ifall det är någon som gillar sånt, kul ställe helt enkelt. Mitt förslag är Lör 24/5 ngn gång på eftermiddag/kväll(mindre trafik). M3CP VS E55 AMG at last... blir kul haha |
|
|
Skulle inte E55 AMG till Thailand?? Hinner han hem till dess?? Bara en undring... // Thomas |
|
| jag kommer gärna... | |
|
Big Tom.... E55 kommer hem den helgen... Bara att kasta in ryggan hemma o dra:-) Skönt broklyn!! Hur går bilen? Kungens kurva är noterat. Lördag kväll likaså.... M.V.H Dennis |
|
|
Spännande.... Är det fint väder så kanske man tar sig en tur upp till kungliga huvudstaden och kollar hur pass mycket Alpinan sackar efter med ;) |
|
| Lördag blir körigt för mig, men söndag skulle passa bra, vad tycker ni om det?? | |
|
Vi får väl försöka komma fram till ett datum och tid/plats som passar så många som möjligt. Personligen kan jag från Lördag ca 18.00 tills helgen är slut dvs sönd 24.00:-) Någon som vet om det finns möjlighet att komma in på tullinge flygfält? Ska försöka komma i kontakt med någon ansvarig under morgondagen för att höra mig för lite... Men som sagt: Om någon vet till vem man ska vända sig så skriv här eller skicka post till mig.. M.V.H Dennis |
|
| Det vore kannon på tulinge :) | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tullinge är numera byggarbetsplats,med uppgrävt lite här och var. Finns fortfarande sträckor att åka på dock. Har hört att Södertörnspolisen ibland har förarträning där fortfarande. Man kommer in utan avspärrningar,men det är förbjudet att åka där. Var där i vintras och åkte lite när snö fanns. Mvh Patrik |
|
M635.. Jo, jag vet. Var där o kollade läget idag. Bostadsbyggande för fullt. Men landningsbanan är orörd vad jag kunde se. Dock var det en låst bom på infarten till flygfältet..... Vad jag inte visste var att det var förbjudet att åka där om man pratar med rätt person så att säga.... Vi får se hur det blir... M.V.H Dennis |
|
|
Hej ! Jag kan kolla på Saab forum om det är några 450-600 hkr Saabar som kanske vill komma ? Eller är det bara bundesliga som är välkomna ?? :) Mvh |
|
|
Håll er till 100-150 tidder ni :) |
|
|
I det första inlägget står att läsa följande: "ALLA som vill komma med vilken bil som helst är givetvis välkomna." Den som undrar ifall saabar får komma har ju fått sitt svar redan där. Och är det någon som försöker göra sig lustig så var det ju inte direkt att man lyfte på ögonbrynen när man ser vem avsändaren är..... Sen hur kul och intressant det är att raca mot kundvagnar med raketmotor är ju upp till var och en..... Ingen som vet någonting om hur man går till väga för att komma i kontakt med någon ansvarig på Tullinge. Kan det vara botkyrka kommun tro?? Ska i alla fall försöka där på Måndag. M.V.H Dennis |
|
| Det här med kundvagnarna var ju givetvis lite med glimten i ögat om det nu var någon som inte hunnit dra in sina ömma tår... | |
|
Kan nästan slå vad om att den enda gången vi träffar på E55 blir utav en slump med vägarna i stockholm och inte på nån förutbestämd "träff". Det är bara en magkänsla, tänkte bara nämna det så ingen blir besviken. När vi bestämt dag tänker jag bjuda in lite vänner och bekanta så ett spikat datum och en tid vore trevligt. För mig funkar vad som, bara vi försöker tänka på den rådande trafiksituationen runt det klockslag vi väljer. |
|
|
Alla som vill komma får gärna skriva sitt förslag i tråden ang tid o plats. Eller helst i pm till mig. Miraculix..... Fråga dina vänner vad dom tycker ang datum. Ska ju forska lite i idèn med tullinge. Så på Måndag vet vi ju om vi kan räkna med att komma in eller inte. Om någon har tillgång till racelogic eller liknande vore det ju också kul, samt en kamera av bättre kvalitet. Kameran kanske jag kan fixa. M.V.H Dennis |
|
|
Lizzardo Hörde att du sackade efter mer och mer när du körde mot vissa bilar :) Mvh MapTun grävling |
|
|
Gti-manen: Vad syftar du på då? |
|
|
Lizzardo Hehe,skojade bara,hörde att du körde mot Cado idag :) Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.