|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet va priset ligger på stcc slutburken som sitter på vissa e46 stcc edition? Tack på förhand | |
|
Ja, ordinarie priset var nu i mars 6125:- Jag köpte den för 4900 under superveckan (20%). Med vanlig BMWCS-rabatt blir det väl ca 5513:- |
|
| Tack för de snabab svaret! Är du nöjd med den? Låter lagom mkt tycker du? | |
|
Ser den ut som denna? Länk |
|
|
Jag är mycket nöjd, det blev precis som jag villa ha det. Det låter mer än standard, men mindre än en rallybil. :-) Karaktaren är grovt/mullrigt/mjukt, i jämförelse med t.ex. Eisenmann som brukar låta mer ettrigt/raspigt/vasst. Det är ju en smaksak det här ... Nej det ser inte ut sådär. Det har lite snett skurna 3" rör i rostfritt, inte kromade plåthylsor som det verkar vara på systemet på bilden. Här är en bild på mitt: Länk |
|
| Såhär ser burken ut: Länk | |
| Blev ju kanon snyggt! :) | |
| Du har möjligtvis inga fler bilder från andra vinklar? | |
|
Det är samma som den som jag fick på köpet när jag köpte min e46cim-stcc. Grym ljud |
|
| Jag hade inga bra bilder, men jag har lagt upp de jag hade i galleriet till min bil här på autopower. På ett par bilder ser man både standard och sport. Det är en viss skillnad. :-) | |
|
Hej! köpte min stcc-burk för ett tag sen privat fast den var helt ny oanvänd! Märkte ju att man gjorde ett klipp 2000kr blev de :-) ska ju ha tur nån gång också! |
|
|
Kan man bara byta slutburken? Kollade under 330 på bes och såg att det var som helgjutet system. Verkade inte finns några skarvar vid slutljudämparen |
|
| Det stämmer att systemet är helt från fabrik. Köper man det som reservdel så ar det tredelat. Man skarvar alltså med nr. 2 här: Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.