AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.045

Pris på Stcc slutburken?

Någon som vet va priset ligger på stcc slutburken som sitter på vissa e46 stcc edition?

Tack på förhand
Ja, ordinarie priset var nu i mars 6125:-
Jag köpte den för 4900 under superveckan (20%). Med vanlig BMWCS-rabatt blir det väl ca 5513:-
Tack för de snabab svaret! Är du nöjd med den? Låter lagom mkt tycker du?
Ser den ut som denna? Länk
Jag är mycket nöjd, det blev precis som jag villa ha det. Det låter mer än standard, men mindre än en rallybil. :-) Karaktaren är grovt/mullrigt/mjukt, i jämförelse med t.ex. Eisenmann som brukar låta mer ettrigt/raspigt/vasst. Det är ju en smaksak det här ...

Nej det ser inte ut sådär. Det har lite snett skurna 3" rör i rostfritt, inte kromade plåthylsor som det verkar vara på systemet på bilden.
Här är en bild på mitt: Länk
Såhär ser burken ut: Länk
Blev ju kanon snyggt! :)
Du har möjligtvis inga fler bilder från andra vinklar?
Det är samma som den som jag fick på köpet när jag köpte min e46cim-stcc.
Grym ljud
Jag hade inga bra bilder, men jag har lagt upp de jag hade i galleriet till min bil här på autopower. På ett par bilder ser man både standard och sport. Det är en viss skillnad. :-)
Ni
221
Nick3
318i-91
Hej! köpte min stcc-burk för ett tag sen privat fast den var helt ny oanvänd!
Märkte ju att man gjorde ett klipp 2000kr blev de :-) ska ju ha tur nån gång också!
Visa användare
108
Nike81
330ic M -01
320i -87
Kan man bara byta slutburken? Kollade under 330 på bes och såg att det var som helgjutet system. Verkade inte finns några skarvar vid slutljudämparen

Det stämmer att systemet är helt från fabrik. Köper man det som reservdel så ar det tredelat. Man skarvar alltså med nr. 2 här: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.