|
|
|
|---|---|
|
hej, hur mkt kan man ta för en: e36 323i coupé manuell gått 19000mil, full servicebok, nyservad för 10 mil sen. eltaklucka, elhissar farthållare SoV-däck nybesiktad fullt fungerande digital klima nya bromsklossar fram -08 nya fjädrar bak -07 ny vattenpump och termostat -07 ny powerflexbussning "silentblock" -06 vad skulle man kunna få för denna bil? | |
|
hittar inte editknapp det är en -96 |
|
|
Har den sportstolar och skinn? Rost?...Var? Fin i lacken? Inga andra defekter som du vet av? Mvh Janne. |
|
|
inte sportstolar. inte skinn. den är fin i lacken. rost har jag sett lite vid bakluckan. inga defekter. |
|
|
Tja...många jämför gärna med 328:an,vilket kanske kan störa bilden av förväntat betalt för en 323.. Motorn i 323 är kanon inte tal om annat,men iom att 328:an finns och har lite mer effekt så är det då(enligt mitt synsätt) lite svårt att ta "hur mycket som helst"(jaja) för en 323Ci.. Men skulle jag gissa nu med dessa fakta jag vet om bilen så gissar jag att strax under 40 papp är möjligt att få för din(många vill ha sportstolar i sin 3-serie)...Vad du sedan sätter för utgångspris är ju upp till dig. Men som jag brukar säga>>>Kolla upp lite i diverse annonssajter vad dessa vagnar brukar ligga på i utgångspris och sätt ett realistiskt pris på din bil utefter detta.. Eller sätter det pris du vill ha själv,du märker ju ganska snart om intresset är svalt, vilket indikerar för högt utsatt pris.. Bra bilder och upputsad bil och bra/relevant info gör massor för intresset.. Mvh Janne. |
|
|
Ja jag sålde en 323ci 1997 som rullat 17 000 mil för ett par mån sedan för 54 000 kr... Men då var den i mkt gott skick, ingen rost, allt funkade o den hade dessutom M paket från fabrik, 17" M3 fälgar o i stort sett ALL utrustning såsom klima, skinn, sportstolar, farthållare, stora datorn, taklucka osv... Så tippar på 40-45 för din... Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.