|
|
|
|---|---|
|
Hej Får nå bryt snart på sökfunktionen i det här forumet. provade nyss söka på ojämn AND tomgång och fick upp 4 träffar. Borde ju finnas bra mycket mer än så. Sökte på samma men bara i 3-serien och då fick jag upp följande text... Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005' [Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]Transaction (Process ID 96) was deadlocked on lock resources with another process and has been chosen as the deadlock victim. Rerun the transaction. /forum/sok.asp, line 107 blir så less... det är alltid så när jag ska söka nåt. känns ju lite dumt att behöva skriva ett nytt inlägg för småsaker som säkert har diskuterats hundratals ggr i det här forumet. Som ojämn tomgång, motorolja, vad betyder siffrorna när man håller in trippmätaren och vrider på nyckeln osv. Det här är frågor som jag skulle vilja läsa om här på forumet men pga den här jävla sökmotorn hittar jag ingenting | |
|
Testa "ojämn tomgång" Svekke |
|
|
"ojämn*" AND "tomgång*" Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
hum ok |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.